تاریخ انتشارپنجشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۸
plusresetminus
حزب الله : معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز از انجام عملیات ایمنی در محور کرج - چالوس خبر داد.
۰
کد مطلب : ۱۳۹۲۷۴
اجرای عملیات ایمنی در جاده چالوس/گاردریل‌ها ترمیم می‌شود

 

                        
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،عباس صفری با اشاره به اجرای عملیات پاک‌سازی و ریزش برداری در محورهای استان به‌ویژه محور کوهستانی چالوس، اظهار کرد: عملیات ایمن‌سازی محورهای مواصلاتی بعد از بارش‌های فصل زمستان در حال انجام است.

وی با تأکید بر اینکه پس از بارش‌های فصل زمستان خسارت‌های به محورهای مواصلاتی وارد می‌شود، گفت: این خسارت‌ها بیشتر متوجه تجهیزات ایمنی، علائم رانندگی، رویه آسفالت، شانه‌های راه و غیره است.

صفری با اشاره به انجام اقدامات راهداری برای ارتقای سطح کیفی راه‌های استان، گفت: عملیات‌های از قبیل ریزش برداری و تنقیه پل‌ها (پاک‌سازی زیر پل‌ها) در محور کوهستانی چالوس انجام می‌شود.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز بابیان اینکه گاردریل ها براثر سقوط بهمن و ریزش سنگ از کوه خسارت می‌بینید، گفت: عملیات‌ترمیم گاردریل های محور کرج – چالوس نیز در حال انجام است.

به گفته صفری شانه‌های راه‌ها به‌ویژه محور کوهستانی چالوس به دلیل آب شستگی نیازمند بهسازی است این اقدامات پیش از آغاز مسافرت‌های تابستانی انجام می‌شود.

وی با اشاره به انجام عملیات نمک و شن‌پاشی در فصل سرما، گفت: استفاده از نمک و شن باعث خوردگی آسفالت می‌شود به همین منظور عملیات لکه‌گیری آسفالت نیز در جاده چالوس انجام می‌شود.

صفری با اشاره به اینکه عملیات ایمنی راه‌ها از بیستم فروردین‌ماه آغازشده است، گفت: این عملیات تا پایان اردیبهشت‌ماه ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین