تاریخ انتشاريکشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۴
plusresetminus
شهردار منتخب کرج خبر داد؛

باغ کتاب در کرج احداث می شود

حزب الله : شهردار منتخب کرج گفت که باغ کتاب به عنوان یک برند ملی و بزرگترین مجموعه فرهنگی در خاورمیانه در کرج احداث و به بهره برداری می رسد.
۰
کد مطلب : ۱۸۱۰۷۹
باغ کتاب در کرج احداث می شود
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، علی اصغر کمالی زاده در بازدید از سازمان فرهنگی اجتماعی، اظهار کرد: با برنامه ریزی انجام گرفته باغ کتاب به مرکز فعالیت های فرهنگی و یک برند شهری تبدیل خواهد شد.
 
وی فرهنگ را زیربنای توسعه دانست و گفت: فرهنگ هر جامعه نشانه ای از هویت و استقلال آن جامعه است و مشارکت فعالانه شهروندان پیش‌‌نیاز و لازمه نیل به توسعه به ویژه توسعه فرهنگی است.
 
این مسئول تصریح کرد: نشاط و پویایی فرهنگی نشانه حیات و تکامل است که در این راستا مصمم هستیم به سمت مشارکت فرهنگی با همکاری بخش خصوصی گام برداریم.
 
سرپرست شهرداری کرج با اشاره به ضرورت توسعه زیرساخت های فرهنگی _ اجتماعی، بیان کرد: هر چقدر به توسعه فیزیکی شهر توجه شود اما در مقابل به رفع مشکلات فرهنگی و اجتماعی بی توجه باشیم به اعتقاد من زحمات و امکانات خود را به هدر داده‌ایم. 
 
کمالیزاده افزود: اعتقاد من بر این است که به زودی پروژه های نیمه تمام را تکمیل و پروژه های فرهنگی را در شهر تعریف خواهیم کرد.
منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین