تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۸:۲۴
plusresetminus
حزب الله نيوز:عاشق شدن دختر «حمد بن عیسی آل خلیفه» دختر پادشاه جنایتکار بحرین و ازدواج او با یک سرباز آمریکایی نیز از دیگر داستان ها و رسوایی های اخلاقی شاهزادگان دختر عرب به شمار می رود.
۰
کد مطلب : ۹۲۹
عکس دختر مقام قطری که در خانه فساد بازداشت شد

 

 عاشق شدن دختر «حمد بن عیسی آل خلیفه» دختر پادشاه جنایتکار بحرین و ازدواج او با یک سرباز آمریکایی نیز از دیگر داستان ها و رسوایی های اخلاقی شاهزادگان دختر عرب به شمار می رود.

به گزارش حزب الله نيوزبه نقل از شیعه آنلاین، این عکس «سلوی بن حمد» دختر نخست وزیر قطر است که سه روز پیش، پایگاه خبری شیعه آنلاین برای اولین بار خبر بازداشتش در یک خانه فساد در لندن را به نقل از روزنامه انگلیسی "فایننشال تایمز" منتشر کرد.

 انتشار گسترده خبر بازداشت دختر این مقام ارشد قطری، رسوایی اخلاقی جدیدی را در جهان عرب و در میان اعضای خاندان های فاسد حاکم در کشورهای عربی، رقم زد.

 ناگفته نماند این اولین دختر شاهزاده عرب نیست که رسوایی اخلاقی به بار آورده است. پیش از این برخی شاهزادگان خاندان آل سعود نیز رسوایی هایی را به بار آورده اند.

 عاشق شدن دختر «حمد بن عیسی آل خلیفه» دختر عموی پادشاه جنایتکار بحرین و ازدواج او با یک سرباز آمریکایی نیز از دیگر داستان ها و رسوایی های اخلاقی شاهزادگان دختر عرب به شمار می رود.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین