تاریخ انتشارشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۶
plusresetminus
حزب الله: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز در رابطه با دستگیری‌ها در شرکت خدماتی شهرک صنعتی اشتهارد گفت: درباره دریافت مواد پتروشیمی در مورد این دستگیری‌ها تا کنون پرونده‌ای به تعزیرات حکومتی استان البرز واصل نشده است.
۰
کد مطلب : ۱۹۰۵۰۰
توضیحات مدیرکل تعزیرات استان البرز در مورد رسیدگی به پرونده شرکت خدماتی شهرک صنعتی اشتهارد

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، علی‌اکبر مختاری در مورد رسیدگی تعزیرات حکومتی استان البرز به  بخشی از پرونده مرتبط با دستگیری‌ها در شرکت خدماتی شهرک صنعتی اشتهارد که در صلاحیت این دستگاه است و در آن برخی برای دریافت مواد پتروشیمی، ارز دولتی دریافت کرده‌اند، اظهار داشت: درباره دریافت مواد پتروشیمی در مورد این دستگیری‌ها تا کنون پرونده‌ای به تعزیرات حکومتی استان البرز واصل نشده است.
 
وی افزود: اگر مرجع کارشناسی در این مورد کشف تخلف کرده باشد یا در حال کارشناسی است یا کارشناسی کامل نشده و پس از تکمیل به تعزیرات ارسال می‌شود.
 
    بیشتر بخوانید
 
        جزئیات دستگیری 3 مدیر‌ شرکت خدماتی شهرک صنعتی اشتهارد
 
        البرز| یک نفر از اعضای شورای شهر و 2 نفر از مدیران شرکت خدماتی شهرک صنعتی اشتهارد بازداشت شدند
 
        البرز| آب مطمئن در شهرک صنعتی اشتهارد وجود ندارد
 
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز با بیان اینکه به محض واصل شدن این پرونده در مورد آن اطلاع‌رسانی می‌کنیم، بیان کرد: ما هم شنیده‌هایی در این حوزه داشته‌ایم و لی تاکنون  قطعی نبوده و پرونده تا کنون به تعزیرات حکومتی استان البرز ارسال نشده است.
 
به گزارش تسنیم، احمد فاضلیان رئیس‌کل دادگستری استان البرز قبلا گفته بود ممکن است که بخشی از این پرونده در صلاحیت تعزیرات حکومتی باشد که این بخش در آنجا رسیدگی می‌شود.
 
محمد کردی فرماندار اشتهارد هم قبلاً در جمع خبرنگاران اعلام کرد دستگیری یکی از اعضای شورای شهر اشتهارد ارتباطی با وظایف این فرد در شورا ندارد و مربوط به شرکت خدماتی شهرک صنعتی اشتهارد است.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین