تاریخ انتشاردوشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۱
plusresetminus
حزب الله : سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به بررسی وضعیت تیم ملی ایران در آستانه بازی چهارشنبه با اسپانیا پرداخته است.
۰
کد مطلب : ۱۷۱۱۰۵
اسپانیا کی‌روش را نگران نمی‌کند/ ایران به دنبال حفظ صدر جدول است
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، در آستانه دیدار تیم ملی ایران و اسپانیا در دور دوم مرحله گروهی جام جهانی 2018، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) مطلبی درباره این بازی نوشته است که در ادامه آن را می‌خوانید:
 
کارلوس کی‌روش کسی نیست که با خاطرات گذشته‌اش زندگی کند و سرمربی تیم ملی ایران برنامه‌ریزی‌هایش را برای نگه داشتن ایران در صدر جدول گروه B جام جهانی روسیه انجام داده است. ایران بعد از بازی‌های دور اول مرحله گروهی، صدرنشین گروه است و این جایگاه را به لطف پیروزی نفس‌گیر دقیقه آخری‌اش مقابل مراکش و تساوی اسپانیا و پرتغال در دیگر بازی این گروه دارد. بازی بعدی ایران،‌ مصاف با قهرمان جام جهانی 2010 است که قطعاً از نبردن بازی قبلی‌اش مقابل پرتغال، در دیداری که کریستیانو رونالدو در آن هت‌تریک کرد و برای تیمش یک امتیاز گرفت، ناراضی است.‌ کی‌روش اما نگران چیزی که اسپانیا در این بازی می‌‌خواهد ارائه کند، نیست چون او روی تیم خودش تمرکز دارد و هدفش این است که تیمش نه تنها در صدر جدول بماند بلکه یک گام بلند برای اولین صعودش به مرحله حذفی بعد از 5 حضور در جام جهانی بردارد.
 
کی‌روش که برای دومین بار متوالی با ایران به جام جهانی راه پیدا کرده است، گفت: «صدر جدول گروه فروشی نیست و آن را اجاره هم نمی‌دهند. اسپانیا تیم باکیفیتی است اما ما هم نمی‌خواهیم صدر جدول را از دست بدهیم.»
 
پیروزی مقابل مراکش، دومین برد ایران در تاریخ جام جهانی بود و به این تیم برای مصاف با لاروخا امید و روحیه داده است. این پیروزی سبب شد که در ایران جشن و پایکوبی به راه بیفتد و ایران اکنون می‌خواهد مقابل اسپانیایی که از اخراج خولن لوپتگی در آستانه جام جهانی شوکه شده و فرناندو هیرو را جانشین او کرد، فشار بیشتری به خود بیاورد.
 
در کیفیت اسپانیا هیچ تردیدی نیست چرا که این تیم در مصاف با پرتغال، در حالی که دو بار از حریف عقب افتاده بود، گل‌های خورده را جبران کرد و حتی از این تیم پیش افتاد و اگر ضربه ایستگاهی استثنایی رونالدو نبود، سه امتیاز بازی را از آن خود می‌کرد. با این حال ایران هم نشان داده تیمی است که تا سوت پایان بازی دست از تلاش نمی‌کشد و در بازی مقابل مراکش هم مزد تلاش‌هایش را با گل به خودی بازیکن حریف در وقت‌های اضافه گرفت. به همین دلیل حالا کی‌روش کلی دلیل دارد که باور کند تیم ملی می‌تواند از اسپانیا هم امتیاز بگیرد.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین