تاریخ انتشاريکشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۷
plusresetminus
حزب الله : رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام از عملکرد فدراسیون متبوعش در سال ۹۶ ابراز رضایت کرد و از تحقق ۹۶ درصدی تقویمش خبر داد.
۰
کد مطلب : ۱۶۵۰۰۳
قهرمان جهان شدیم، اما یک نفر با ندانم‌کاری‌اش لذت این موفقیت را کم کرد

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،ناصر پورعلی‌فرد درباره عملکرد فدراسیون بدنسازی در سال 96 اظهار داشت: روز گذشته (شنبه) آخرین جلسه هیئت رئیسه برگزار شد و خوشبختانه همه اعضا، از عملکرد فدراسیون رضایت داشتند. ما به 96 درصد از اهداف پیش‌بینی شده در تقویم سال 96 دست یافتیم که این یک آمار قابل توجه است. آن 3، 4 درصدی هم که محقق نشد، به خاطر برخی اتفاقات از جمله ثبت‌نام کم در برخی رویدادها، کلاس‌ها و ... بود.
 
وی با اشاره به تصویب تقویم سال 97 در جلسه هیئت رئیسه، درباره برگزاری مسابقات قوی‌ترین مردان ایران گفت: خوشبختانه فضا برای برگزاری و پخش این مسابقات فراهم شد و قرار است مردم ایران در عید نوروز شاهد این رقابت‌های مهیج باشند.
 
رئیس فدراسیون فوتبال درباره قهرمانی ایران در رقابت‌های جهانی اسپانیا که آبان ماه 96 رقم خورد، تاکید کرد: این یک اتفاق بزرگ برای ورزش ایران بود، اما یک نفر با ندانم‌کاری‌اش در سالن ترازیت فرودگاه، از لذت این قهرمانی کم کرد و باعث ایجاد برخی حواشی شد.
 
پورعلی‌فرد در پاسخ به این سوال که چه نمره‌ای به عملکرد فدراسیون می‌دهد؟ عنوان کرد: نمره 18 می‌دهم و امیدوارم بتوانیم فدراسیون را در سال 97 به نمره 20 برسانیم.
 
وی درباره برنامه‌های سال 97 تصریح کرد: شروع سال 97 برای ما با مسابقات مچ‌اندازی قهرمان آسیا در اواسط فروردین به میزبانی قزاقستان آغاز می‌شود و سپس در اردیبهشت ماه مسابقات بدنسازی و پرورش اندام قهرمانی آسیا در مغولستان را خواهیم داشت.
 
رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام درباره ادامه فعالیتش در راس فدراسیون خاطرنشان کرد: رقابت نزدیک وجود داشت، اما من سعی کردم کار خودم را انجام بدهم و کاری به حواشی نداشته باشم. لذت این انتخاب شدن برایم بیشتر از دوره قبلی بود. درست است که برخی اعضای مجمع به من رای ندادند، اما آنها از دوستان ما هستند و تعامل نزدیکی برای حرکت رو به جلو در این رشته داریم. ضمنا اینکه 10، 12 نفر از همان افراد پس از انتخابات پیش من آمدند و صحبت‌های خوبی با هم داشتیم.
 
پورعلی‌فرد در پایان گفت: ما برای سال 97 برنامه‌ریزی و تلاش می‌کنیم تا وابستگی به لحاظ مسائل مالی به وزارت ورزش را کمتر کنیم و بتوانیم با کمک اسپانسرها به جلو برویم. امیدوارم 97، سال خوبی برای برای ورزش بدنسازی و پرورش اندام باشد.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین