تاریخ انتشارچهارشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹
plusresetminus
حزب الله : سروان علی بابازاده با اشاره به آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی استان البرز در آخر هفته اظهار داشت: به دلیل پرحجم شدن محورهای مواصلاتی استان البرز در آخر هفته محدودیت‌هایی برای محور کرج- چالوس اعمال می‌شود.
۰
کد مطلب : ۱۶۹۳۰۶
محور کرج- چالوس جمعه یکطرفه می‌شود

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سروان علی بابازاده  با اشاره به آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی استان البرز در آخر هفته اظهار داشت: به دلیل  پرحجم شدن محورهای مواصلاتی استان البرز در آخر هفته محدودیت‌هایی برای محور کرج- چالوس اعمال می‌شود.
 
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور استان البرز افزود: به همین دلیل محور چالوس از ساعت ١٤ عصر روز جمعه هفته جاری تا ساعت ٢٤ یکطرفه شده و تردد وسیله نقلیه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است. 
 
وی با بیان اینکه محدودیتی در روز جمعه از سمت دیگر اعمال می‌شود، گفت: همچنین تردد انواع وسایل نقلیه ازساعت ١٧ همین روز تا ساعت ٢٤ از سمت مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه است.
 
بابازاده با تاکید بر اینکه حجم ترافیک در روزهای آخر هفته زیاد است و این ممنوعیت‌ها برای تخلیه بار مسافران اعمال می‌شود، خاطرنشان کرد: تردد انواع خودروهای سنگین و موتورسیکلت تا پایان محدودیت ترافیکی در جاده چالوس ممنوع است.
 
وی افزود: از عصر امروز ترافیک در بزرگراه تهران- کرج و جاده چالوس پر حجم پیش‌بینی می‌شود ولی هم اکنون وضعیت ترافیک در محورها عادی و روان است.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین