تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵
plusresetminus
حزب الله : در راستای ارتقای همکاری های متقابل و جلوگیری از موازی کاری ها، فرمانده پایگاه بسیج شهید سلطانی و سرپرست اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج با یکدیگر به گفت و گو نشستند.
۰
کد مطلب : ۱۵۷۴۰۸
ارتباط دو سویه میان اداره کل ارتباطات و پایگاه بسیج میسر شد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،ارتباط دو سویه میان اداره کل ارتباطات و  محمد قاسمی وند فرمانده پایگاه بسیج شهید سلطانی شهرداری کرج با حضور در اداره کل ارتباطات و امور بین الملل این مجموعه بر همکاری هر چه بیشتر این دو حوزه در راستای پیشبرد اهداف دستگاه تاکید کرد.
 
وی گفت: ارتباط دو سویه میان اداره کل ارتباطات و امور بین الملل و پایگاه بسیج علاوه بر آنکه باید به تحقق اهداف شهرداری کرج منتج شود، باید به مصالح عمومی نظام و جامعه نیز توجه داشته باشد و در راستای حفظ آرمان های کشور گام بردارند.
 
سرپرست اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج نیز بیان کرد: جلوگیری از موازی کاری با همکاری این دو حوزه، موجب صرفه جویی در منابع و یکسان سازی فعالیت های مجموعه می شود.
 
سید علیرضا موسوی افزود: تفکر و فرهنگ بسیجی در هر مجموعه ای به ویژه نهاد خدمات رسان شهرداری ریشه کرده است و به این وسیله شاهد پیشرفت در زمینه های مختلف این مجموعه بوده ایم؛ این اداره کل نیز به دنبال آن است تا بسیج و ارزش های آنرا زنده نگه دارد و در این رابطه از تمام توان خود استفاده می کند.
منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین