تاریخ انتشارشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷
plusresetminus
حزب الله: شهردار کرج گفت: برگزاری باشکوه چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی امید کاذب دشمنان در ایجاد تفرقه و اختلاف میان مردم و مسئولان را نقش برآب می‌کند.
۰
کد مطلب : ۱۸۸۳۰۵
چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، افتخار به گذشته، امید به آینده

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،علی اصغر کمالی زاده  اظهار کرد:تلاش بر این است که برنامه‌های گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در کرج به بهترین نحو برگزار شود.
 
شهردار کرج ادامه داد: مدیران مناطق باید به گونه‌ای برنامه ریزی کنند که در این ایام دستاوردهای چهل ساله انقلاب برای شهروندان به خوبی تشریح و تبیین شود.
 
وی با اشاره به ضرورت تغییر چهره شهر در ایام الله دهه فجر توضیح داد: مدیریت شهری وظیفه دارد، با آذین بندی خیابان‌ها و معابر، نصب بنر و المانهای مناسب و فضاسازی جذاب شور و حال انقلابی را در شهر ایجاد کند.
 
کمالی زاده توضیح داد: شهرداران مناطق مختلف باید فارغ از محدودیت‌های اعتباری و مالی، برای برگزاری هرچه باشکوه تر جشن انقلاب تلاش کنند و متناسب با امکانات، رنگ و بوی شهر را تغییر دهند.
 
این مسئول خاطر نشان کرد: بخشنامه های لازم در این خصوص به حوزه حسابرسی و معاونت مالی ارسال شده و اعتبار ویژه‌ای برای برگزاری برنامه های ایام الله دهه فجر تخصیص داده شده است.
 
شهردار با اشاره به دیگر برنامه‌های دهه فجر کرج ابراز کرد: برگزاری جشنواره‌ در محلات، برگزاری جنگ شادی و برگزاری مسابقات هنری و فرهنگی بخشی از برنامه های این دهه هستند.
 
کمالی زاده ادامه داد: در شرایط فعلی که دشمنان درصددند مردم را نسبت به نظام مایوس کنند، مسئولان وظیفه دارند دستاوردهای نظام و حاکمیت را به درستی انعکاس دهند تا اهداف آنان محقق نشود.
 
وی خاطر نشان کرد: برگزاری باشکوه چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی می‌تواند امید کاذب دشمنان در ایجاد تفرقه و اختلاف میان مردم و مسئولان را نقش برآب کند.
منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین