تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹
plusresetminus
حزب الله: برای اینکه کارگر، کارمند، مدیر، نماینده، دوست و انسان بهتری باشیم باید تغییر کنیم، باید در فضایی باشیم که تا به حال نبوده ایم.
۰
کد مطلب : ۱۸۸۲۰۶
تفکر هم انسان بهتری می سازد هم شهر بهتری!
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،موفقیت اتفاقی نیست؛ برای موفق شدن باید آموخت. شهامت اتفاقی نیست، برای  شجاع شدن باید ترس ها را زیر پا گذاشت. داشتن شهر بهتر نیز اتفاقی نیست، برای زندگی در شهری آباد و امن باید از شیوه های سنتی و قدیمی فاصله گرفت و از تفکرِ نو سود برد.
 
قطع یقین ماندن در امروز و دل خوش بودن به روش ها و داشته های قبلی همان نتایج دیروز و امروز را برای مان به همراه دارد.
 
برای داشتن زندگی بهتر باید این گونه بود. فرقی نمی کند وزیر باشیم یا وکیل، مدیر باشیم یا کارگری ساده؛ برای آنچه که فردا آرزویش را داریم امروز را باید ساخت.
 
برای تغییر ابتدا باید خوب فهمید؛ برای فهمیدن باید خوب یاد گرفت؛ و برای یاد گرفتن باید خوب دید و تمرین کرد.
 
شنیدن چند خبر خوب در روزهای گذشته نشان می دهد شهردار کرج برای ساختن شهر بهتر روش های نخ نمای حاکم بر مجموعه مدیریت شهری را کنار گذاشته و با استفاده از روش ها و تفکر نو، برای ایجاد شهری آرمانی و انسانی آستین بالا زده است.
 
یکی از موضوعاتی که نشان می دهد عزم شهردار برای بازآفرینی بافت های فرسوده جدی است؛ اجرای طرح کلید در دست است. طرحی که مراحل صدور پروانه را طی می کند و قرار است به زودی و در منطقه اسلام آباد کلید ۴۰ واحد مسکونی فرسوده گرفته شده و کلید ۴۰ واحد مسکونی نو به ساکنان تحویل داده شود. طرحی که نشان می دهد بعد از سال ها حرف درباره بافت های فرسوده، به عمل تبدیل خواهد شد.
 
نکته بعدی پیشنهاد شهردار کرج برای انتقال ایستگاه راه آهن کرج در مجاورت ایستگاه مترو محمدشهر و ایجاد پایانه ی مسافربری در کنار این دو مجموعه در حاشیه بازدید از پایانه ی مسافربری شهید کلانتری بود.
 
پیشنهادی که نشان می دهد کرج با استفاده از روش ها و تفکرات نو و با داشتن مدیرانی که متفاوت فکر می کنند، روزهای آباد و امن تری را تجربه خواهد کرد.
منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین