تاریخ انتشاريکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۴
plusresetminus
حزب الله : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از اینکه تیمش در دیدار مقابل گسترش فولاد به پیروزی نرسیده است، ابراز تأسف کرد و گفت که اگر سرخپوشان قدر فرصت‌های‌شان را می‌دانستند حریف با بازی دفاعی هم راه به جایی نمی‌برد.
۰
کد مطلب : ۱۶۰۶۱۱
موقعیت‌های ما گل می‌شد ۱۷ اتوبوس هم برای گسترش فولاد بی‌فایده بود
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، برانکو ایوانکوویچ در پایان تمرین امروز (یکشنبه) پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: وضعیت تیم خوب است. 12 امتیاز بیشتر از تیم دوم هستیم، اما ناراحتی‌مان این بود که چرا با وجود برتری بازی را نبردیم. ما در دو بازی اخیر شانس‌های گل زیادی را روی دروازه حریفان ایجاد کردیم. در دو بازی قبل دیدید بعد از دست دادن موقعیت‌های زیاد توسط مهاجمان در ثانیه‌های آخر به گل رسیدیم. من انتظارم از بازیکنان خط حمله این است که دقت بیشتری در زدن ضربات آخر داشته باشند. البته انتقادی از آنها نمی‌کنم، چرا که تمام تلاش خود را در زمین مسابقه انجام می‌دهند.
 
با وجود حفظ توپی که داریم باید برنده از زمین بیرون بیاییم
وی در ادامه افزود: ما در هر دو بازی مالکیت توپ را در اختیار داشتیم. براساس آمار به شما می‌گویم در همین بازی با گسترش 74 درصد مالکیت و حفظ توپ در اختیارمان بود که در بعضی از دقایق این آمار به 80 درصد هم رسید. ما با این آمار فشار زیادی روی دروازه حریف ایجاد می‌کنیم و در چنین شرایطی باید برنده از زمین بیرون بیاییم.
 
کامیابی‌نیا بیشترین ضرر را به خودش زد
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس راجع به آخرین وضعیت مصدومان تیمش و همچنین تکلیف کمال کامیابی‌نیا در پرسپولیس خاطرنشان کرد: صادق محرمی در بازی قبل دچار آسیب‌دیدگی شده که مشکلش برطرف شده است و از امروز تمرین کرد. تنها مصدوم فعلی ما کمال است. او را از تیم کنار نگذاشته‌ایم، چرا که مصدوم است. در واقع کمال با کاری که انجام داد به خودش بزرگ‌ترین ضرر را زد. او پاداش‌های بازی‌ها را و همین‌طور تیم ملی را با دور بودن از شرایط آرمانی از دست داد. جدا از این مسئله باشگاه حتماً برای کمال جریمه در نظر خواهد گرفت، چرا که او به‌عنوان یک بازیکن حرفه‌ای باید مسئول سلامت خود باشد. جریمه کمال مالی خواهد بود و ما نمی‌توانیم او را کنار بگذاریم، چرا که او در زمان سلامتش در زمین مسابقه 200 درصد توان خود را گذاشته است و یکی از بهترین‌های تیم ماست.
 
حیف شد که کامیابی‌نیا را در اوج آمادگی از دست دادیم
برانکو در پاسخ به سؤال عجیب یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا امکان دارد جریمه مالی کمال را هم ببخشند، گفت: نه این کار را نخواهیم کرد. در مورد کمال فقط می‌توانم بگویم حیف شد که او را در اوج آمادگی از دست دادیم. کمال و محسن زوج خوبی در پست هافبک دفاعی بودند.
 
مقررات برانکو برای کارت‌های زرد و قرمز
وی درباره اخطارهای بی‌جهتی که برخی بازیکنان پرسپولیس در بازی‌ها دریافت می‌کنند، عنوان کرد: ما برای کارت زردهای‌مان مقررات داریم. اگر کارت زردی که بازیکن می‌گیرد به خاطر مسائل غیرفنی از جمله بی‌ادبی و موارد اینچنین باشد، او را از گرفتن پاداش محروم خواهیم کرد، اما اگر کارت زردی در جریان بازی اتفاق بیفتد و بازیکن به خاطر شرایط مسابقه از سوی داور جریمه شود، شرایط او فرق خواهد کرد.
 
درباره داوری حرفی نمی‌زنم تا نگویند دوباره داد و فریاد کردم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس راجع به داوری دیدار تیمش برابر گسترش فولاد نیز گفت: داوری در این مسابقه جز دو مورد مشکلی نداشت و در واقع در دو صحنه به ضرر ما سوت زد. نمی‌خواهم در مورد این مسئله صحبتی کنم، چون فردا می‌گویند دوباره فلانی داد و فریاد کرد.
 
موقعیت‌های ما گل می‌شد 17 اتوبوس هم برای گسترش فولاد بی‌فایده بود
برانکو درباره بازی تدافعی گسترش فولاد و اتوبوسی که گفته می‌شود این تیم مقابل دروازه‌اش در بازی پرسپولیس گذاشت، خاطرنشان کرد: طبیعی است بازی مقابل هر تیمی که مقابل دروازه‌اش اتوبوس به قول شما بچیند، سخت است، اما برای هر بازی خودمان را آماده چنین شرایطی می‌کنیم. مقابل این تیم‌ها باید آرامش و تمرکز داشت. ما در همین بازی آخر در همان دقیقه پنج بازی فرصت ایده‌آل گلزنی توسط منشا از دست دادیم. بعد از آن چهار شانس دیگر توسط علیپور، وحید، فرشاد و خود منشا دوباره از دست دادیم که اگر 17 اتوبوس هم می‌چیدند باز هم فایده نداشت!
 
بازیکنانم از پس هر مشکلی برمی‌آیند
برانکو در واکنش به صحبت‌های خبرنگاری که به او گفت: «تیم‌ها در لیگ قهرمانان آسیا خیلی با انگیزه‌تر و متفاوت‌تر از لیگ برتر بازی می‌کنند»، تصریح کرد: همه اینها درست، اما ما که کاری از دست‌مان برنمی‌آید. موقعیت‌های مختلف را تمرین می‌کنیم. وقتی مانند لیگ تیم حریف بسته بازی می‌کند یا مانند لیگ قهرمانان آسیا تیم‌های مقابل انگیزه دارند که حمله کنند، همگی را تمرین می‌کنیم. بازیکنانم نشان دادند که از پس هر مشکلی می‌توانند برآیند. باز هم می‌گویم در دو بازی اخیر گل‌هایی که باید می‌زدیم را نشد بزنیم، اما مهم‌ترین مسئله بازی است که من در این دو بازی از بازی بچه‌ها کاملاً راضی هستم، اما انتظار دارم از این به بعد برد هم خودش بیاید.
 
به دانش پانادیچ اعتقاد دارم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس راجع‌به اینکه «آندری پانادیچ دو سال پیش به‌خاطر بیماری پدرش از پرسپولیس رفت، اما الان با حضور در کادر فنی پدیده به ایران برگشته است»، گفت: این مشکل حدود دو سال پیش بود و با عمل جراحی که پدرش کرد، حل شد. من هم کمک‌های دیگری گرفتم، الان کسی که گرفتم را نمی‌توانم بیرون کنم و او (پانادیچ) را بگیرم، ولی برایش آرزوی موفقیت دارم. من به دانشش اعتقاد دارم که اینجا (پرسپولیس) این دانش را نشان داد. ما همچنان دوستیم و دوست هم خواهیم بود، راه‌مان جدا شد، اما با یکدیگر دوست هستیم.
 
دوست ندارم بازیکنانم هرجا که بازی می‌کنند ببازند
برانکو در پاسخ به سؤال دیگر خبرنگاری مبنی بر اینکه «آیا از شکست تیم امید عراق خوشحالید که باعث شد بشار رسن زودتر به تمرینات پرسپولیس برگردد؟»، یادآور شد: من اول از هر چیزی راضی‌ام از اینکه بشار می‌خواهد برگردد، اما دوست ندارم بازیکنانم هرجا که بازی می‌کنند ببازند. این برای عراق عدم موفقیت بود که به ویتنام باخت.
 
ملی‌پوشان با بهترین روش‌های درمانی جهانی و دنیا ریکاوری می‌کنند
وی در واکنش به این مسئله که «خیلی‌ها معتقدند مصدومیت کمال کامیابی‌نیا بی‌ارتباط به تمرینات ریکاوری تیم ملی نبوده است»، اضافه کرد: طبیعی است که بعضی تمرینات برای برخی بازیکنان تأثیر سو داشته باشد، اما آنها در تمرینات ریکاوری تیم ملی عالی کار می‌کنند، با بهترین روش‌های درمانی جهانی و دنیا. امیدوارم بچه‌ها بعد از این تمرینات از لحاظ ارگانیک شرایط بهتری داشته باشند.
 
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که «آیا از حضور مارکو در تمرینات ریکاوری تیم ملی به نکاتی رسیده است؟»، گفت: وقت نداشتیم به کارهای دیگر برسیم، چون کارهای دیگر داشتیم، اما فیلم‌هایی که دیدیم نشان می‌داد تمرینات عالی بود.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین