تاریخ انتشارسه شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۶
plusresetminus
حزب الله: رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی از احتمال تمدید وضعیت تعلیقی ایران در "FATF" خبر داد.
۰
کد مطلب : ۱۹۰۷۱۷
احتمال تمدید تعلیق ایران در "FATF"

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،اللهیار ملکشاهی رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، درباره ادامه بررسی لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مبارزه با جرائم سازمان‌یافته فراملی «پالرمو» در مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت: جلسات مجمع معمولاً روزهای شنبه‌ها و دو هفته در میان برگزار می‌شود و شنبه دو هفته دیگر این موضوع در دستور کار قرار دارد.

 
وی درباره زمان جمع‌بندی و بررسی نهایی این لایحه، ادامه داد: تعدادی از موافقان و مخالفان این لایحه تاکنون درباره آن اظهار نظر نکرده‌اند که باید آنها نیز صحبت‌های خود را انجام دهند و سپس جمع‌بندی نهایی انجام شود، البته امیدوارم در جلسه آینده مجمع این جمع‌بندی انجام شود.
 
رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس درباره اتمام فرصت تصویب لوایح مربوط به FATF گفت: با توجه به اینکه قسمتی از موارد مانند پولشویی، قانون تأمین مالی تروریسم را تصویب کرده‌ایم و پالرمو نیز از سد مجلس و شورای نگهبان گذر کرده است، احتمالاً وضعیت تعلیقی که در FATF داریم بار دیگر تمدید شود.
 
نماینده مردم کوهدشت در مجلس درباره بررسی CFT در مجمع تشخیص ادامه داد: این لایحه نیز در کمیسیون‌های تخصصی مجلس در حال بررسی شدن است و بنده و حشمت‌الله فلاحت‌پیشه به‌عنوان رؤسای کمیسیون حقوقی و قضایی و امنیت ملی در جلسات این کمیسیون‌ها شرکت می‌کنیم.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین