تاریخ انتشاريکشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳
plusresetminus
دبیر کل اسیر جبهه خلق برای آزادی فلسطین:

«معامله قرن» توطئه آمریکا، صهیونیسم و ارتجاع عرب است

حزب الله : دبیر کل اسیر جبهه خلق برای آزادی فلسطین در سخنی خواستار اتخاذ موضعی جدی از سوی مقامات سیاسی این کشور در قبال «معامله قرن» شد.
۰
کد مطلب : ۱۶۵۰۱۲
«معامله قرن» توطئه آمریکا، صهیونیسم و ارتجاع عرب است
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،دبیر کل اسیر جبهه خلق برای آزادی فلسطین با انتقاد از تبدیل شورای ملی فلسطین به یک نهاد حزبی و شخصی، خواستار برگزاری نشست شورای ملی یکپارچه شد و گفت:ملت ما از مقامات سیاسی انتظار دارد به معامله قرن که نسخه جدیدی از توطئه آمریکا و رژیم صهیونیستی و جریان مرتجع جهان عرب برای نابودی آرمان ملت فلسطین و ترویج رویکرد صهیونیستی در قبال منازعه تاریخی میان دو پروژه قومیتی و ملی آزادی‌خواهانه و انسان‌دوستانه و پروژه صهیونیستی ـ استعماری ـ ارتجاعی است، واکنشی واقعی نشان دهد. 
 
احمد سعدات خاطر نشان کرد که بهترین واکنش به تلاش‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی برای ارائه معامله قرن پایان بخشیدن به شکاف داخلی و احیای وحدت ملی در قالب سازمان آزادی‌بخش فلسطین است؛ چرا که هدف اصلی این طرح، تضعیف ساف و تبدیل آن به ابزاری برای اجرای برنامه‌های بعدی واشنگتن و تل‌آویو است. 
 
سعدات اظهارات عزام احمد عضو کمیته مرکزی جنبش فتح مبنی بر اینکه دعوت از جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی و گروه‌های دیگر منوط به پایان شکاف داخلی است، نشانگر بی‌احترامی وی به تمامی توافقات ملی امضا شده است و سوالات متعددی را مطرح می‌کند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین