تاریخ انتشارشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲
plusresetminus
حزب الله : سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج که برای بررسی وضعیت سازمان آرامستان ها در محل این سازمان حضور یافته بود، با حضور در مزار شهدای مدافع حرم و شهدای گمنام، به مقام والای این عزیزان ادای احترام کرد.
۰
کد مطلب : ۱۶۵۶۱۶
ادای احترام سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج به شهدای مدافع حرم
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، در این بازدید که صبح جمعه هفدهم فروردین انجام شد، رحیم خستو بعد از ادای احترام به مقام والای شهیدان، بر سر مزار هنرمندانی چون معینی کرمانشاهی، علی اشرف درویشان و ایرج قادری که در بهشت سکینه آرمیده اند نیز حضور یافت و یادشان را گرامی داشت.
 
 خستو در بازدید از سازمان آرامستان های شهرداری کرج خدمات دهی بهتر به خانواده های متوفیان را خواستار شد. 
 
سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اینکه از گذشته و عصر قاجار قبرستان ها یکی از مکان های پر رفت و آمد برای مردم بوده است، یادآور شد: فضای آرامستان ها باید به گونه ای باشد که وقتی افراد برای فاتحه درگذشتگان شان حضور پیدا می کنند، تا حدودی غبار غم از چهره های آنان زدوده شود.
 
رحیم خستو آرامستان ها را خانه ابدی هر انسانی دانست و افزود: آرامستان به دلیل تقدسی که در فرهنگ ها دارد می تواند آرامش بازماندگان را فراهم آورد.
 
این عضو شورا در ادامه بررسی ها خریداری شدن زمین هایِ اطراف این سازمان توسط شهرداری کرج را ضروری دانست و بر آن تاکید کرد.
 
خستو همچنین با توجه به شرایط کار و ماهیت کاری کارکنان آرامستان ها، خواستار توجه بیشتر مدیران به آنان شد و گفت: مشاهده رنج ها و مصیبت ها روزانه روح آنان را آزرده می کند و اگر به اندازه کافی "قدر" نبینند، نمی توانند تسکین دهنده آلام مردم باشند.
 
سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج در پایان بازدید خود، با حضور بر سر مزار خانواده محمود دادگو رییس شورای اسلامی شهر کرج در دوره چهارم و خانواده مهدی حاج قاسمی دبیر شورای اسلامی شهر کرج در دوره پنجم، ادایِ احترام کرد.
 
منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین