تاریخ انتشاريکشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۳
plusresetminus
حزب الله : حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای گفت: مجموعه دستگاه‌های امنیتی، قضایی و انتظامی هم کاملا هوشیار، مشرف به اوضاع و قاطع هستند که با هر گروه، جریان و فردی که بخواهد امنیت کشور را به هم بریزد و آسایش مردم را مختل کند و در مقابل نیرو‌های نظامی و انتظامی و پلیس ایستادگی کند، قاطعانه برخورد می‌کنند.
۰
کد مطلب : ۱۶۹۶۱۲
دستگاه‌های امنیتی، قضایی و انتظامی کاملا هوشیار هستند و با جریاناتی که بخواهد امنیت کشور را به هم بریزند، برخورد می‌کنند
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای امروز یکشنبه ششم خرداد ماه در یکصد و بیست و هفتمین نشست خبری خود با اصحاب رسانه ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات ابراز امیدواری کرد که همه مومنین و مومنات و مسلمین و مسلمات و همه مردم عزیز کشورمان از عنایات الهی در این ماه بهره‌مند شوند.
 
وی با بیان اینکه این روز‌ها به طور مشخص شیطان بزرگ امریکا و برخی از سردمداران امریکایی و صهیونیستی خیلی برای ایران کرکری می‌خوانند، تصریح کرد: آنقدر مستأصل و گرفتار شده‌اند که برای به اصطلاح تحقق منویات خودشان به منفورترین افراد و تروریست‌هایی که دستشان به خون بیش از ۱۷ هزار نفراز مردم کشور ما آغشته است، متوسل شده‌اند.
 
سخنگوی قوه قضائیه خاطرنشان کرد: آن زمان که این‌ها در ایران بودند و دهه اول انقلاب بود و هنوز جمهوری اسلامی ایران نوپا بود و مردم ترفند‌ها و شیطنت‌های شیطان بزرگ را متوجه نشده بودند و نیرو‌های امنیتی، نظامی و انتظامی و قضایی ما انسجام لازم را در آن سال‌های اول پیدا نکرده بودند و این‌ها از هر جهت در داخل کشور مورد حمایت بودند، چه غلطی توانستند بکنند که امروز شیطان بزرگ و امثال ترامپ به ضدانقلاب خارج‌نشین دل خوش کرده‌اند و از آنجا برای مردم انقلابی و متدین ما پیغام می‌فرستند که مثلاً بتوانند وضع امنیت کشور ما را بهم بریزند.
 
معاون اول دستگاه قضا با بیان اینکه مردم ما آگاه و روشن هستند و از این مطالب در طول این ۴۰ سال زیاد شنیده‌اند گفت: مردم ما از این خواب‌هایی که دشمنان دیده بودند و هیچ وقت تعبیر نشد و آرزوهایی که  اسلاف اینها به گور بردند و این‌ها هم به گور خواهند برد، چشم‌ و دلشان پر  است و فریب این قضایا را نمی‌خورند.
 
حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای تأکید کرد: مجموعه دستگاه‌های امنیتی، قضایی و انتظامی هم کاملا هوشیار، مشرف به اوضاع و قاطع هستند که با هر گروه، جریان و فردی که بخواهد امنیت کشور را به هم بریزد و آسایش مردم را مختل کند و در مقابل نیرو‌های نظامی و انتظامی و پلیس ایستادگی کند، قاطعانه برخورد می‌کنند.
 
وی تصریح کرد: از مردم عزیز و خانواده‌های محترم این تقاضا را دارم که قدری مراقب بچه‌هایشان باشند که فریب جنگ روانی که دشمن راه انداخته و حرف‌هایی که عمدتاً سرویس‌های بیگانه و بخصوص صهیونیست‌ها و امریکایی‌ها پشت سر آن هستند نخورند و اجازه ندهند اگر یک وقت جمعیتی از کشورمان یک خواسته و یا اعتراض بحقی دارند، افراد ضدانقلاب وارد جمعیت مردم معترض به‌حق خودمان شوند و سوءِاستفاده کنند.
 
سخنگوی قوه قضائیه یادآور شد: ممکن است در طیف‌ها و طبقات مختلف درخواست‌ها و اعتراض‌هایی داشته باشند و می‌خواهند اعتراضات خودشان را به گوش مسئولان برسانند که هیچ اشکالی هم ندارد؛ اما مراقب و مواظب باشند که فرصت‌طلبان، افراد تروریست، ضدانقلاب خارج‌نشین و حامیان آن‌ها (غربی‌ها، آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها) سوءِاستفاده نکنند و احیاناً از اعتراض به‌حق مردم به نفع خودشان بهره‌برداری نداشته باشند.
 
معاون اول دستگاه قضا در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه با توجه به هزینه‌کرد مبلغ ۲۵ هزار میلیارد تومان از طریق بانک مرکزی برای ساماندهی موسسات غیرمجاز و اینکه اعلام شده بخش عمده‌ای از این مبلغ از تنخواه دولت برداشته شده آیا از لحاظ قانونی بانک مرکزی مجاز به انجام چنین کاری هست و دلیل عدم تعجیل در برگزاری دادگاه در مورد مدیران و موسسات متخلف غیرمجاز چیست؟
 
حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای تصریح کرد: مطلب شما دروغ است؛ ۲۵ هزار میلیارد تومان برداشت نشده و از تنخواه دولت نیز نبوده است.
 
وی توضیح داد: یک‌سری تعاونی‌های اعتبار متخلفی که از مردم سپرده گرفته بودند تحت تعقیب قرار گرفته و برای اینکه مردم حقشان پایمال نشود و حقوق سپرده‌گذاران ضایع نگردد، مجموعه حکومت به موضوع وارد شد.
 
سخنگوی قوه قضائیه افزود: نمایندگانی از طرف سران سه قوه انتخاب شدند تا بتوانند به نحوی مدیریت و تدبیر کنند که کمتر به حقوق مردم لطمه وارد شود، تعدادی از این تعاونی‌ها منحل شدند، بعضی از بانک‌ها برخی از این تعاونی‌ها را متکفل شدند و پول‌هایی که تا الان شناسایی شده‌، تکاپوی مطالبات همه سپرده‌گذاران را نمی‌دهد.
 
خبر در حال تکمیل است...
منبع : میزان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین