تاریخ انتشارسه شنبه ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲
plusresetminus
حزب الله : سرپرست شهرداری کرج از بررسی طرح مطالعات احداث پیاده راه آزادی خبر داد و اظهار داشت: پیشنهاد ما اجرای فاز نخست طرح از حدفاصل فلکه اول تا دوم به منظور بررسی تاثیرات و نظرات ساکنان، کسبه و شهروندان می باشد.
۰
کد مطلب : ۱۷۲۸۱۶
اجرای طرح تراموا در کرج با مشکل روبرو خواهد شد/احداث فاز نخست پیاده راه آزادی از فلکه اول تا دوم
 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمدرضا احمدی نژاد با تاکید بر اینکه این طرح با هدف کاهش مشکلات ترافیکی شهروندان باید به صورت تخصصی و با مطالعات دقیق اجرایی شود، خاطرنشان کرد: سناریوهای متعددی را می توان برای اجرایی شدن این طرح در نظر گرفت که اجرایی شدن آن منوط بر جمع آوری و تدوین اطلاعات علمی و تخصصی است.
 
احمدی نژاد با ارایه سه پیشنهاد به منظور اجرای طرح یاد شده، گفت: در پیشنهاد اولیه می توان پیاده روهای این مسیر را تعریض کرد و یا با در نظر گرفتن زمان بندی معین نسبت به تردد خودرو وارد عمل شد که هر یک از این پیشنهادات به بررسی دقیق تر نیاز دارد، از طرفی باید به این نکته نیز اشاره کرد که تجربه ثابت کرده با تعریض پیاده راه، طرح پیاده راه سازی در این محور اجرایی نخواهد شد.
 
وی در بخش دیگر صحبت های خود به وضعیت اقتصادی کشور اشاره کرد و گفت: با توجه به شرایط اقتصادی و محدودیت های واردات در کشور، اجرای طرح تراموا در کرج با مشکل مواجه خواهد شد و باید به فکر طرح های جایگزین در این حوزه بود.
 
سرپرست شهرداری کرج تاکید کرد: پیشنهاد نهایی من این است طرح پیاده راه در مسیر مذکور، از خیابان یکم تا هشتم رجایی شهر به صورت عملیاتی اجرایی شود چرا که طرح ساماندهی آب های سطحی شهر معطل این پروژه باقی مانده است.
 
وی با بیان اینکه انتخاب مشاور برای طراحی کل مسیر ظرف ۲۰ روز آینده الزامی است، تصریح کرد: مشاور باید جنبه های ترافیکی این مسیر را  بررسی و جزئیات اجرایی طرح را در اختیار شهرداری قرار دهد.
 
احمدی نژاد در پایان گفت: پیشنهاد می شود فاز نخست اجرای این طرح حد فاصل فلکه اول تا دوم  اجرایی شود تا بازخورد شهروندان در ابعاد مختلف مورد بررسی قرار گیرد.
منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین