تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۹
plusresetminus
= حزب الله : رئیس جریان اپوزیسیون رژیم صهیونیستی، نخست وزیر این رژیم را به «بزرگنمایی» در ماجرای کشف تونل های ادعایی حزب الله برای فرار از زیر بار برگزاری انتخابات زودهنگام پارلمانی متهم کرد.
۰
کد مطلب : ۱۸۴۷۱۴
نتانیاهو برای فرار از انتخابات زودهنگام تلاش می کند
 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،«زیپی لیونی» رئیس جریان اپوزیسیون رژیم صهیونیستی که در زمان جنگ سال ۲۰۰۶ با جنبش حزب الله لبنان، وزیر امور خارجه این رژیم بود، خاطر نشان کرد که مساله کشف تونل حزب الله و تخریب آن جای افتخار دارد، اما این عملیات باید در اندازه واقعی خودش به تصویر کشیده شود، اما نتانیاهو سعی در بزرگنمایی در این زمینه را دارد.
 
وی افزود: نتانیاهو به این دلیل سعی در تبدیل یک مساله مرتبط با مهندسی دفاعی، به عملیات نظامی بزرگ را دارد که احساس ترس و هراس می کند و می خواهد اقدامات خود در زمینه به تعویق انداختن انتخابات پارلمانی و بی توجهی به ساکنان منطقه جنوب را توجیه کند.
 
لیونی در گفتگو با خبرنگاران خارجی خاطر نشان کرد که جامعه بین المللی باید فشار بیشتری را درباره فعالیت های حزب الله علیه لبنان اعمال کند.
 
وی افزود: نتانیاهو تلاش می کند صهیونیست ها انتقادات ساکنان منطقه جنوب از وی به خاطر ناتوانی در مقابله با حملات موشکی به شهرک های صهیونیست نشین را فراموش کنند.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین