تاریخ انتشارسه شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰
plusresetminus
حزب الله : رییس کمیسیون سرمایه گذاری و تامین منابع مالی شورای شهر کرج با اشاره به راه اندازی کمیته شهرسازی و توسعه درون شهری در شورا، گفت: این کمیته با هدف ارتقای وضعیت کمی و کیفی شهرسازی در ابعاد مختلف و همچنین عملیاتی سازی مصوبات، قوانین و بخش نامه های مربوط به حوزه معماری و شهرسازی شکل گرفته است.
۰
کد مطلب : ۱۷۵۱۵۶
ارتقای کمی و کیفی شهرسازی اولویت شورای پنجم است

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،احد رسولی  از برگزاری پنج جلسه این کمیته تاکنون خبر داد و اضافه کرد: تصمیمات و مصوبات ارزشمندی در قالب این جلسات انجام گرفته که امیدواریم با عملیاتی شدن آن ها، بخشی از مشکلات شهر برطرف شود.
 
رییس کمیسیون سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر کرج به شرح بخشی از این اقدامات پرداخت و افزود: بررسی اقدامات انجام گرفته در حوزه شهرسازی و معماری در کنار ارایه گزارش جامع از اقدامات اداره سیما، منظر و فضای سبز شهری به منظور ایجاد و تامین نمادهای شهری، مبلمان شهری و تبلیغات محیطی در این کمیته انجام گرفته است.
 
وی، ارایه گزارش پیرامون زیباسازی شهری و اقدامات انجام گرفته در خصوص تهیه طرح ورودی شهر و نیز ارایه طرح ساماندهی و مدیریت زواید و الحاقات محور خیابان بهشتی را بخش دیگر از فعالیت های این کمیته عنوان کرد.
 
این عضو شورا به اولویت های مناسب سازی محیط شهری مطابق با آیین نامه سازمان ملل متحد نیز اشاره کرد و افزود: اولویت مناسب سازی شهری در این آیین نامه تنها محدود به معابر نیست و شاملِ موانع، مبلمان شهری، مسیر عبور، پیاده رو، ترافیک، پارکینگ و وسایل نقلیه می شود.
 
رسولی تاکید کرد: برای موفقیت در حوزه شهرسازی و معماری، معاونت مربوطه در شهرداری کرج باید از مدل کار ستادی خارج شده و به عرصه اجرا ورود پیدا کند.
منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین