تاریخ انتشارسه شنبه ۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۰
plusresetminus
حزب الله: مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس گفت: علی کریمی در فوتبال ما محو شدنی نیست و او باید در این شرایط به پرسپولیس کمک کند.
۰
کد مطلب : ۶۴۵۳۵
نمی‌دانم چرا رحیمی و پروین برنامه‌های اقتصادی من را دنبال نکردند
 
 

به گزارش شبکه خبری حزب الله ،محمد رویانیان  با اشاره به فعالیت‌های اقتصادی‌اش در باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: نمی‌دانم چرا مدیرانی که بعد از من به پرسپولیس آمدند برنامه‌های اقتصادی من را دنبال نکردند. فقط یک قرارداد سه ماهه من، پنج میلیارد و هشتصد میلیون تومان برای پرسپولیس درآمدزایی می‌کرد اما آقایان دنبال این پروژه‌ها نرفتند.

وی ادامه داد: نه پروین و نه رحیمی دنبال کارهای اقتصادی من نرفتند، طرح‌ها، برنامه‌ها و قراردادهای اقتصادی که من برای پرسپولیس طراحی کردم تماماً به نفع این باشگاه و هوادارانش است، حتی به نفع اسپانسر و بخش خصوصی است اما متأسقانه پیگیری نمی‌شود.

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: اگر من دنبال برند پرسپولیس نبودم و این برند را نگرفته بودم الان پرسپولیس برای آقایان دیگری بود.

رویانیان درباره حضور بهروز منتقمی و حمید درخشان در پرسپولیس اظهار داشت: امیدوارم منتقمی و درخشان در پرسپولیس موفق باشند چون موفقیت این دو نفر یعنی موفقیت پرسپولیس. هم درخشان و هم منتقمی باید از سوی هواداران و هیئت مدیره حمایت شوند. برای هواداران نباید بحث شخصی مهم باشد. در مورد سرمربی نباید شخصی خاصی را برجسته و فقط از یک نفر حمایت کنیم.

وی در خصوص حضور علی کریمی در تمرین پرسپولیس عنوان کرد: امیدوارم کریمی همیشه موفق شود،‌ او برای فوتبال و سرمایه فوتبال است. کریمی در فوتبال ما محو شدنی نیست و او باید در این شرایط به پرسپولیس کمک کند.

رویانیان در واکنش به شایعه کم‌کاری برخی از بازیکنان پرسپولیس تأکید کرد:‌ چنین چیزی محال است. ممکن است یک بازیکن در بازی روحیه خود را از دست بدهد و نتواند خوب بازی کند اما کم‌کاری محال است. هیچ بازیکنی در پرسپولیس کم‌کاری نمی‌کند.

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس در مورد توقیف منزل مسکونی‌اش و اجاره نشینی این ‌روزهای خود گفت: زیاد نمی‌خواهم در این مورد حرف بزنم اما از خیلی‌ها دلخورم، من منزلم را به خاطر پرسپولیس از دست دادم اما دریغ از یک تماس و حتی یک پیامک. انگار نه انگار که من مدیرعامل پرسپولیس بودم و منزلم را برای پرسپولیس از دست دادم.

وی در پایان درگذشت غلامی مسئول تیم پرسپولیس سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت.

منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین