تاریخ انتشاريکشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷
plusresetminus
حزب الله : استاندار البرز با اشاره به اینکه مکان‌های که دهک‌های پایین جامعه سکونت دارند دارای امکانات حمایتی و رفاهی مناسب نیست گفت: فردیس درگیر مشکل حاشیه‌نشینی است.
۰
کد مطلب : ۱۶۲۸۵۳
فردیس درگیر مشکل حاشیه‌نشینی است
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمدعلی نجفی در شورای باز آفرینی شهری بافت‌های استان البرز که پیش از ظهر امروز در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد، با بیان اینکه یکی از موضوعات اساسی کشور بازآفرینی شهری است اظهار داشت: بافت‌های فرسوده کشور در توسعه شهری دیده نشد و امروزه به یک معضل تبدیل شده است.
 
استاندار البرز  با اشاره به اینکه مکان‌های که دهک‌های پایین جامعه سکونت دارند دارای امکانات حمایتی و رفاهی مناسبی نیست،  افزود: 11 میلیون نفر در کشور گرفتار حاشیه نشینی هستند که در البرز نیز شهرستان فردیس با این موضوع درگیر است.
 
نجفی با اشاره به اغتشاشات و آشوب‌های  ماه‌های اخیر که کشور را دچار مشکلاتی کرد، گفت: تمام مشکلات مردم صرفا اقتصادی نیست بلکه مجموعه مشکلات مختلفی شامل سیاسی، فرهنگی و اجتماعی نیز وجود دارد.
 
وی با بیان اینکه روستاها نشین‌ها  به شهرها برای فردای بهتر مهاجرت کردند، اضافه کرد: تنها شهرداری نمی‌تواند معضل بافت‌های فرسوده را برطرف کند و باید تمام دستگاه‌ها در این موضوع کار کنند و این مشکل به معضل اجتماعی نیز منجر می‌شود.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین