تاریخ انتشارچهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۵
plusresetminus
حزب الله : مرجع تقلید شیعیان گفت: حزب‌الله در برابر جنایات صهیونیست‌ها سکوت نکند.
۰
کد مطلب : ۷۴۴۳۵
حزب‌الله در برابر جنایات صهیونیست‌ها سکوت نکند

 
به گزارش شبکه خبری حزب الله ، آیت‌الله العظمی حسین نوری‌همدانی صبح امروز در درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد، با اشاره به اقدام موهن نشریه فرانسوی در اهانت به پیامبر اسلام (ص) اظهار داشت: الان در دنیای کنونی برخورد شدیدی بین غرب و مسلمانان درباره اقدام نشریه «شارلی ابدو» به وجود آمده است.
مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اینکه در قرآن وظیفه ما درباره مقابله با جبهه کفر، نفاق و شیاطین که همان صهیونیست بوده تعیین شده است، افزود: شما متقین باید بدانید این سه قشر در مقابل شما وجود دارند و وظیفه دارید در برابر آن‌ها به مقابله برخیزید.

استاد برجسته حوزه علمیه با بیان اینکه این آیات فقط منحصر به زمان جاهلیت نیست، عنوان کرد: امروز اوباما ریاست جبهه کفر را بر عهده دارد، امروزه اگر کسی درباره هولوکاست حرفی بزند، جرم است اما اهانت به پیامبر را آزادی بیان می‌دانند.

وی با بیان اینکه موضع غرب و جهان استکبار، نفاق و کفر است، تصریح کرد: ما در برابر این جریان که سکوت نمی‌کنیم، غربی‌ها هر تعبیری که به نفعشان باشد از حقوق بشر و آزادی بیان دارند در حالی که همه آن‌ها دروغ است.

آیت‌الله العظمی نوری همدانی همچنین اقدام صهیونیست‌ها را در جریان شهادت تعدادی از اعضای حزب‌الله تصریح کرد: حوزه علمیه قم به حزب‌الله پیغام می‌دهد که در برابر صهیونیست‌ها و جنایات آن‌ها سکوت نکنند.

منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین