تاریخ انتشاردوشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸
plusresetminus
حزب الله : رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: آمریکای ترامپ در میان شش کشور امضاکننده توافق هسته‌ای، درحال حاضر مشغول به نقض صریح برجام است و اظهارات هوشمندانه مقام معظم رهبری نشان دهنده جدیت جمهوری اسلامی ایران در دفاع از منافع ملی خودش بود.
۰
کد مطلب : ۱۵۰۸۹۲
آمریکای ترامپ مشغول نقض صریح برجام/ اظهارات هوشمندانه مقام معظم رهبری نشان دهنده جدیت ایران است
 

  

 

 

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،علاءالدین بروجردی نماینده مردم بروجرد، با اشاره به اظهارات روز گذشته مقام معظم رهبری درباره عکس العمل ایران مبنی بر هر گونه حرکت غلط آمریکا در برجام، گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری در تمام مقاطع زمانی، حکیمانه، هوشمنانه و قاطعانه بوده است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: معتقدم آمریکای ترامپ در میان شش کشور امضا کننده توافق هسته‌ای، درحال حاضر مشغول به نقض صریح برجام است و اظهارات هوشمندانه مقام معظم رهبری اولا نشان دهنده جدیت جمهوری اسلامی ایران در دفاع از منافع ملی خودش بود و همچنین این سیاست سیاستی است که امیدواریم با جدیت و قاطعیت مورد دولت دولت قرار گیرد.

بروجردی تصریح کرد: همچنین امیدواریم با حضور آقای رئیس جمهور و وزیر امورخارجه درسازمان ملل و فرصتی که با حضور همه مسئولین و عمده کشور‌ها اعم از امضا کنندگان توافق هسته‌ای فراهم شده، دفاع و مقابله با آمریکا در این عرصه سیاسی به بهترین شکل انجام شود.
منبع : خبرگزاری میزان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین