تاریخ انتشاردوشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵
plusresetminus
حزب الله : با هدف توسعه فضای سبز در مرکز شهر کرج و ساماندهی مکان نامناسبی که بر اثر انباشت نخاله و زباله در این قسمت بوجود آمده و باعث اختلال در سیمای شهر شده بود فاز سوم و چهارم بوستان کهن نیز مورد بهسازی قرار گرفته و هم اکنون در حال اجرا می باشد.
۰
کد مطلب : ۱۴۱۲۹۸
فاز سوم و چهارم بوستان کهن واقع در پل قدیم کرج به مرحله اجرا در آمد


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،در راستای ارتقاء خدمات بصری و شکل دهی سیما و منظر شهر کرج پس از افتتاح فاز اول و دوم پروژه ساماندهی پل قدیم کرج،(بوستان کهن) فاز سوم و چهارم این بوستان نیز به مرحله اجرا در آمد.
   با هدف توسعه فضای سبز در مرکز شهر کرج و ساماندهی مکان نامناسبی که بر اثر انباشت نخاله و زباله در این قسمت بوجود آمده و باعث اختلال در سیمای  شهر شده بود فاز سوم و چهارم بوستان کهن نیز مورد بهسازی قرار گرفته و هم اکنون در حال اجرا می باشد.
 

شایان ذکر است فاز اول و دوم بوستان کهن به مساحت 4 هزار متر مربع در پایان سال گذشته به بهره برداری رسید و در راستای کسب رضایت شهروندان این منطقه از احداث بوستان مذکور بلا فاصله ساماندهی فازهای سوم و چهارم نیز به مساحت های 4 هزار و هزار متر مربع شروع شد و به مرحله اجرا در آمد.
 

لازم به توضیح است این مکان در قبل مأمن بزهکاران و خلاف کاران بوده است که احداث فضای سبز در این منطقه باعث شد بسیاری از ناهنجاری ها و نازیبایی هایی که در این منطقه بوجود آمده بود و باعث آزار و اذیت اهالی می شد به طور کل ازبین برود و نشاط و طراوت را دوباره به این محل بازگرداند.
 




در همین راستا اهالی این منطقه نیز از زمان احداث بوستان مذکور که درمحل  پل قدیم و در منطقه 11  شهرداری کرج واقع شده بود به عناوین مختلف مراتب تقدیر و تشکر و رضایتمندی  خود را  به سازمان ابلاغ کردند. 
 
 
 

منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین