تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۹
plusresetminus
حزب الله : حکم سرپرستی وزارت ورزش در حالی برای نصرالله سجادی صادر شده است که دلیل این اتفاق روشن نیست .
۰
کد مطلب : ۱۲۵۳۹۵
دلیل انتخاب سجادی به عنوان سرپرست وزارت ورزش چیست؟
 
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،  محمود گودرزی از وزارت ورزش استعفا کرد و به نظر می رسید بلافاصله پس از استعفای او تغییرات مد نظر دولت در وزارت ورزش انجام شود. 
 
وزیر ورزش به هر دلیلی که استعفا داده شده باشد به قسمتی از کارنامه کاری اش بازی می گردد. جایی که رییس جمهور از نتایج کار راضی نبوده و لابد با تغییرات در راس وزارتخانه یا به فکر تغییرات اساسی در عملکرد بوده و یا می خواسته پیغام این تغییرات را به افکار عمومی منتقل کند. 
 
با این همه و پس از اعلام سرپرست 3 وزارتخانه به نظر می رسد سرپرست وزارت ورزش کسی انتخاب شده که نه بردی در افکار عمومی برای ریاست جمهوری دارد و نه سیاست های وزارت ورزش را تغییر خواهد . 
 
نصرالله سجادی به عنوان معاون قهرمانی وزارت ورزش در همه تصمیمات وزارتخانه سهیم بوده و نقشی پررنگ بوده و قاعدتا انتخاب او تغییری در چیزی ایجاد نخواهد کرد. 
 
در اصل تغییر در راس وزارت ورزش اصلا تغییری رخ نداده است و احتمالا در روزهای آتی باید منتظر تغییر اساسی در وزارت ورزش بود. چون انتخاب نصرالله سجادی نه بار روانی متفاوتی ایجاد خواهد کرد و نه در سیاست های وزارت ورزش تغییری ایجاد می کندو به نظر می رسد که این انتخاب موقتی باشد تا گزینه وزارت ورزش معرفی شود. گزینه ای که لابد باید سیاست های ورزش را تغییر دهد. 
منبع : عصرایران
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین