تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵
plusresetminus
حزب الله : رئیس شورای اسلامی شهر کرج ضمن تجلیل از خدمات شهردار پیشین کرج و تیم همراه وی، انتخاب احمدی نژاد برای سرپرستی این دستگاه را به منظور آماده سازی مقدمات حضور شهردار جدید اعلام کرد.
۰
کد مطلب : ۱۶۶۴۹۹
معرفی سرپرست شهرداری کرج بر مبنای جوانگرایی بوده است
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمد نبیونی در آیین معارفه سرپرست شهرداری این کلانشهر، اضافه کرد: شورای اسلامی شهر همه امور مجموعه شهر را رصد کرده و در انتخاب مسئولان نقطه نظرات مختلفی از جمله جوانگرایی، پاکدستی و توانمندی را مورد توجه قرار می دهد.
 
وی با بیان اینکه انتخاب سرپرست جدید شهرداری کرج بر مبنای جوانگرایی و بهره گیری از تخصص آنها بوده است، اضافه کرد: انتظار داریم آقای احمدی نژاد نیز فرصت های مدیریتی را در اختیار جوانان قرار دهد.
 
نبیونی، سرلوحه قرار دادن تعامل و همکاری با دستگاه های مختلف نظارتی و اجرایی شهر کرج و استان البرز را از سوی سرپرست شهرداری کرج به منظور پیشبرد اهداف مجموعه مدیریت شهری با همکاری شورای اسلامی شهر خواستار شد.
 
رئیس شورای اسلامی شهر کرج، با تاکید بر اینکه علاقمند به برگزاری جلسات مکرر برای انتخاب سرپرستان شهرداری نیستیم، ادامه داد: انتظار داریم در آینده ای نزدیک برای انتخاب شهردار کرج به نتیجه ای مطلوب دست یابیم.
 
وی تاکید کرد: شرکت در جلسات موثر تصمیم گیری برای طرح ها و برنامه ها، افتتاحیه ها و مراسمی مشابه به جای شرکت در جلسات متعدد معارفه سرپرستان و شهرداران کرج، خواسته جدی و اساسی ماست.
منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین