تاریخ انتشاردوشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۳
plusresetminus
حزب الله: مدیر کل بازرسی شهرداری کرج گفت: حراست و بازرسی دو بازوی توانمند و تفکیک ناپذیرهستند.
۰
کد مطلب : ۱۸۸۴۹۵
حراست و بازرسی دو بازوی تفکیک ناپذیرند /بازرسان الگوی سلامت رفتاراداری و تعهد باشند
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،رسول خسروزاده در اولین نشست تخصصی با بازرسان شهرداری اظهار کرد: کارکنانی که در بازرسی مشغول به کار هستند باید به صورت شبانه روزی و بی وقفه و با چابکی در راستای اهداف سازمانی تلاش کند.
 
این مسئول به نقش ارزنده بازرسی و حراست تاکید و از این دو واحد به عنوان چشم‌های همیشه بیدار سازمان یاد کرد و گفت: بازرسی و حراست در راستای یک هدف واحد و مشخص در تلاش هستند.
 
مدیر کل بازرسی شهرداری کرج تصریح کرد: در گام نخست، اقدامات بازرسی باید در راستای مشاوره دادن، تذکر و پیشگیری باشد و در جایی که مشاوره و تذکر اثر بخش نیست باید برخورد شود.
 
خسروزاده به ضرورت تلفیق علم و تجربه در مدیریت شهری تاکید کرد و افزود: شهرداری کرج روز به روز در حال پیشرفت و حرکت به سوی تعالی است و در این مسیر تفکرات سنتی مبتنی بر آزمون و خطا، کارساز نیست.
 
این مسئول ابراز کرد: بر این اساس انتظار می رود حوزه های مختلف به صورت کاملاً علمی و با استفاده از نیروهای کار آمد و کار آزموده برای ارتقای مدیریت شهری تلاش کنند.
 
وی با بیان اینکه اداره کل بازرسی به دنبال اجرای برنامه های ابلاغ شده و گزارش های رسیده است،یادآور شد: بازرسی شهرداری به عنوان یک مجموعه‌ای منفعل و نظاره‌گر نیست و در تمام فعالیت‌ها نظارت ویژه دارد.
 
خسرو زاده در پایان با اشاره به فعالیت سامانه 137 گفت: این سامانه به عنوان پل ارتباطی مردم و شهرداری عمل می‌کند و مشکلات و مطالبات شهروندان را به گوش مسئولان می‌رساند.
منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین