تاریخ انتشارسه شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۳
plusresetminus
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه موج بارشی رفته رفته از کشور خارج می‌شود، گفت: در سه روز آتی فقط ارتفاعات البرز مرکزی، زاگرس مرکزی و بوشهر با رگبار پراکنده و وزش باد مواجه خواهند شد و دمای هوای اکثر نقاط افزایش می‌یابد.
۰
کد مطلب : ۱۴۸۶۹۷
دمای هوای کشور افزایش می‌یابد

 

 

احد وظیفه درباره وضعیت جوی سه روز آینده کشور اظهار کرد: موج بارشی که در روزهای گذشته بخشهایی از شمال و شمال غرب کشورمان را تحت تاثیر قرار داده بود، در ساعات آتی نیز به‌طور خفیف‌تر بخشهایی از کشورمان را در برمی‌گیرد و رفته رفته خارج خواهد شد.
 
وی ادامه داد: طی سه روز آینده در ارتفاعات البرز مرکزی رگبار پراکنده باران گاهی رعد و برق و وزش باد موقتی به‌وقوع می‌پیوندد.
 
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: در عصر و شامگاه روزهای دوشنبه و سه‌شنبه نیز بخشهایی از زاگرس مرکزی و شمال بوشهر با افزایش ابر، بارش پراکنده گاهی رعد و برق مواجه خواهند شد.
 
به گفته وظیفه، غالب نقاط کشور در روزهای آتی با افزایش دما مواجه خواهند شد و هوای گرم تا اواخر روز چهارشنبه در اکثر مناطق ماندگار خواهد بود.
 
وی، شهرکرد با 12 درجه بالای صفر را خنک‌ترین و اهواز با 49 درجه بالای صفر را گرم‌ترین نقاط کشور دانست و گفت: دمای هوای تهران نیز امروز در گرم‌ترین لحظات به 35 درجه بالای صفر رسید.
 
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه آسمان تهران طی ساعات آتی صاف همراه با وزش باد موقتی خواهد بود، اظهار کرد: دمای هوای استان تهران نیز طی 48 ساعت آتی دو درجه گرم‌تر خواهد شد.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین