تاریخ انتشاريکشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۴
plusresetminus
حزب الله : شهردار منتخب کرج در دیدار با اعضای بسیج رسانه استان البرز گفت که مطبوعات به عنوان رکن چهارم دموکراسی نقش مهمی در آگاه شدن مدیران از نیازهای شهروندان دارند.
۰
کد مطلب : ۱۸۱۰۷۸
رسانه ها نقد کنند، از نقد سازنده استقبال می کنم
 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،علی اصغر کمالی زاده در این نشست با بیان آن که علاقمند به برقراری رابطه دو سویه با اهالی رسانه هستم، افزود: اصحاب رسانه به عنوان انعکاس دهنده نیاز شهروندان به مدیران و بیان کننده اقدامات انجام گرفته یِ مدیران به مردم، نقش موثری در توسعه شهر دارند. 
 
 شهردار منتخب کرج از مردم به عنوان سرمایه های اصلی نظام و انقلاب یاد کرد و گفت: کرامت شهروندان به عنوان ارباب رجوعان باید حفظ شود. 
 
سرپرست شهرداری کرج با تاکید بر لزوم توجه به مقوله فرهنگ، یادآور شد: پیش از این بارها اعلام شده بود که پروژه های عمرانی باید با پیوست فرهنگی همراه باشد اما من بر این باور هستم که پروژه های فرهنگی باید از پیوست عمرانی برخوردار باشد.
 
وی با تاکید بر ارتقای فرهنگ شهروندی با همکاری رسانه ها، تصریح کرد: یکی از کارهای مطبوعات رساندن نیازهای شهروندان به گوش مدیران است که این موضوع رسالت رسانه و مدیران را برای پاسخگویی دشوارتر می سازد.
 
کمالی زاده با اشاره به اینکه مطبوعات با انتقاد سازنده باید امید را در دل مردم زنده نگه دارند، اظهار کرد: باید با ایجاد امید و ارایه خدمات مطلوب در مقابل توطئه دشمنان که درصددِ سلب امید مردم از نظام و انقلاب هستند، ایستاد. 
 
وی با تاکید بر این موضوع که اصحاب رسانه باید به تفاوت تخریب با انتقاد سازنده آگاه باشند، گفت: تخریب یعنی نادیده گرفتن خدمات انجام گرفته و برجسته کردن مشکلات.
 
شهردار منتخب کلانشهر کرج نقش شهروندان در توسعه شهر را موثر دانست و گفت: شهروند مطالبه گر به توسعه شهر کمک شایانی می کند. 
 
کمالی زاده پویایی و شفایت را از شعارهای کاری خود دانست و یادآور شد: ابهام زدایی به رفتار شفاف منجر می شود که ما حصل آن کمرنگ شدن فساد است. 
 
سرپرست شهرداری کرج داشتن نگاه خرد و کلان برای رفع مشکلات شهر را ضروری دانست.
منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین