تاریخ انتشاردوشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴
plusresetminus
حجت‌الاسلام محمدحسنی:

باید دشمن را غافلگیر کنیم

حزب الله : رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: ما باید دشمن را غافلگیر کنیم تا نداند درصورت خطا از کجا ضربه خواهد خورد.
۰
کد مطلب : ۱۷۵۶۷۹
باید دشمن را غافلگیر کنیم
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش طی سخنانی در افتتاحیه نمایشگاه دستاورد‌های جشنواره ایده‌پردازی شهید نامجو، اظهار داشت: چند سال پیش بود که حضرت آقا فرمودند: در پیچ تاریخی قرار داریم شاید خیلی‌ها متوجه نشدند که یعنی چه، اما هر روز که می‌گذرد، بیشتر متوجه این منظور می‌شویم.
 
محمدحسنی افزود: از نشانه‌های این پیچ تاریخی این است که امروز تاریخ مصرف ایدیولوژی‌های مادی گذشته و اگر امریکا به این موضوع توجه نکند، از گردونه روزگار خارج خواهد شد.
 
وی پیدایش قدرت‌های نوظهور در جهان و منطقه از جمله جبهه مقاومت با علمداری ایران اسلامی را از دیگر نشانه‌ها عنوان کرد و گفت: دشمن می‌داند که جنگ سخت برایش هزینه‌های زیادی دارد و مثلا اگر در خلیج فارس دست از پا خطا کنند نفس‌های آخرشان را خواهند کشید و دیگر پایشان به خلیج فارس باز نخواهد شد.
 
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تصریح کرد: اینکه رهبری می‌فرمایند اگر به ما حمله کنند حیفا و‌تل آویو با خاک یکسان خواهد شد، آن‌ها می‌دانند که رهبر انقلاب اسلامی جز حرف راست نمی‌زند و اگر کسی به خط قرمز‌های ما نزدیک شود، دیگر وجود نخواهد داشت.
 
محمدحسنی ادامه داد: دشمن می‌داند با اولین اقدام، موافق و مخالف نظام باهم در برابر دشمن متحد می‌شوند لذا بجای جنگ سخت به جنگ نرم روی آورده است.
 
وی گفت: ما باید دشمن را غافلگیر کنیم تا نداند درصورت خطا از کجا ضربه خواهد خورد.
 
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش خاطرنشان کرد: عبور از این پیچ تاریخی الزاماتی ازجمله نو اندیشی و نوسازی و نوپردازی دارد.
 
محمدحسنی افزود: ما در ابتدای جنگ تحمیلی غافلگیر شدیم، اما پیروز شدیم و دلیل آن هم نوآوری و نواندیشی‌هایی بود که صورت گرفت.
 
وی گفت: ارتشیان ما بیکار ننشسته اند و همانند سال‌های جنگ کار می‌کنند و اگر لازم باشد با نوآوری و اقدامات خود دشمن را متعجب خواهند کرد.
منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین