تاریخ انتشارسه شنبه ۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۴
plusresetminus
حزب الله: وکیل خانواده شهید خلیلی اخبار برخی رسانه‌ها درباره مطالبه دیه از سوی این خانواده در صورت صدور حکم قصاص را تکذیب کرد و گفت: طبق قانون اگر حکم قصاص صادر شود، دیه‌ای که قبلا دریافت شده باید بازگردانده شود.
۰
کد مطلب : ۶۴۵۱۷
خانواده شهید خلیلی درخواست دیه نکرده است

 

 

به گزارش شبکه خبری حزب الله ،حامد صفری وکیل مدافع خانواده شهید علی خلیلی با رد اخبار منتشر شده توسط برخی رسانه‌ها از جلسه روز گذشته دادگاه، مبنی بر اینکه در صورت صدور حکم قصاص، خانواده شهید خلیلی درخواست دریافت دیه دارند گفت: این موضوع اصلا صحت ندارد و موضوعی که دیروز مطرح شد این بود که اگر حکم قصاص صادر شود، خانواده شهید خلیلی مبلغ 35 میلیون تومان دیه‌ای را که قبلا دریافت کرده‌اند بازمی‌گردانند.

وی با بیان اینکه این کار، الزام قانونی است و در صورت صدور حکم قصاص باید دیه دریافتی بازگردانده شود گفت: به دلیل اینکه قبلا به خاطر یک عمل ارتکابی، این خانواده دیه دریافت کرده بودند، حال اگر به خاطر همان عمل قبلی، حکم قصاص صادر شود، این خانواده باید دیه‌ای را که قبلا گرفته است، بازگرداند.

صفری خاطرنشان کرد: در جلسه روز گذشته دادگاه نیز همین موضوع بین بنده و قاضی اصغرزاده مطرح شد اما برخی خبرنگارانی که در دادگاه حضور داشتند این موضوع را اشتباه منعکس کردند که متأسفانه در فضای مجازی هم گسترش یافت.

منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین