تاریخ انتشارپنجشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹
plusresetminus
حزب الله : در آخرین بازی باقی مانده از رقابت‌های لیگ دسته دوم کشور تیم استقلال جنوب تهران در طولانی‌ترین بازی فوتبال توانست حکم صعود به لیگ دسته اول را بگیرد.
۰
کد مطلب : ۱۶۹۳۷۹
صعود استقلال در طولانی‌ترین دیدار
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، در آخرین بازی باقی مانده از رقابت‌های لیگ دسته دوم کشور تیم استقلال جنوب تهران در طولانی‌ترین بازی فوتبال توانست حکم صعود به لیگ دسته اول را بگیرد.
 
رقابت‌های لیگ دسته دوم کشور با برگزاری دیدار پلی آف بین تیم‌های استقلال جنوب تهران و نفت و گاز گچساران به پایان رسید تا چهره سومین تیم صعود کننده به لیگ دسته اول مشخص شود. پیش از این دو تیم شاهین شهرداری بوشهر با هدایت مهدی پاشازاده و کارون اروند خرمشهر با هدایت سید محمد علوی جواز صعود به رقابت‌های لیگ دسته اول را دریافت کرده بودند.
 
این بازی در حالی چهارشنبه شب و با حضور بیش از هزار تماشاگر در ورزشگاه شهید دستگردی تهرن و با قضاوت مهدی حاج ملک برگزار شد که دیدار رفت دو تیم در گچساران با تساوی یک - یک به پایان رسیده بود. نیمه نخست این بازی بدون رد و بدل شدن گل به پایان رسید.
 
در دقیقه ۷۵ بازی تیم استقلال جنوب با ضربه سر رامین قربانی به گل نخست دست یافت. اما نفت و گاز گچساران در دقیقه ۹۰ بازی توانست این گل را با ضره سر محمدرضا طاهری پاسخ داده تا نود دقیقه وقت قانونی بازی با تساوی یک - یک خاتمه یابد.
 
پس از این گل درگیری شدیدی بین تماشاگران و نیمکت نشینان دو تیم پیش آمد که سرانجام با دخالت نیرو‌های انتظامی این درگیری خاتمه یافت و داور بازی نیز فرازمند سرمربی تیم نفت و گاز را از روی نیمکت اخراج کرد.
 
بازی دو تیم در دو وقت اضافه ۱۵ دقیقه‌ای نیز گلی در بر نداشت تا ضربات پنالتی تعیین کننده تیم صعود کننده باشد. نفت و گاز گچاساران ۳ ضربه از ۵ پنالتی‌اش را تبدیل به گل کرد و استقلال جنوب با گل کردن ۴ پنالتی از ۵ پنالتی تیم پیروز این میدان شد تا بعنوان سومین تیم راهی رقابت‌های لیگ دسته اول شود.
 
این بازی از ساعت ۲۱:۴۵ چهارشنبه آغاز شد و حدود ساعت یک بامداد پنجشنبه به پایان رسید تا لااقل از نظر تقویمی این بازی در دو روز متفاوت انجام شده باشد و بتوان آن را طولانی‌ترین بازی فوتبال دانست. هدایت تیم استقلال جنوب تهران در این فصل بر عهده فرهاد کاظمی بود تا این مربی کهنه کار بعد از پاشازاده و علوی سومین مربی باشد که موفق به صعود از لیگ دسته دو به لیگ دسته اول شده باشد.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین