تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۷
plusresetminus
حزب الله : شهردار کرج گفت: دسترسی به بهشت سکینه (س) از طریق بزرگراه شمالی در دستور کار قرار گیرد.
۰
کد مطلب : ۱۸۲۸۷۹
دسترسی به بهشت سکینه (س) از طریق بزرگراه شمالی
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، علی اصغر کمالی زاده در بازدید از سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج، اظهار داشت: در بازدید از  آرامستان بهشت سکینه موضوعاتی مانند ایجاد مسیر اختصاصی از اتوبان کرج - قزوین، تسهیل در رفت و آمد شهروندان و در نظر گرفتن مسیر اختصاصی از بزرگراه شمالی مطرح و مورد بحث قرار گرفت.
 
شهردار کرج اضافه کرد: با توجه به اقدامات مطلوبی که در سازمان آرامستان ها صورت گرفته است، ایجاد دو مسیر از انتهای اتوبان همت به بهشت سکینه (س) به رییس سازمان آرامستان ها محول شد که امیدوارم در آینده ای نزدیک شاهد تحقق این مسیرها باشیم.
 
وی ادامه داد: خوشبختانه اوضاع و شرایط ارایه خدمات به شهروندانی که عزیزان خود را از دست می دهند و درگیر مراسم تشییع و تدفین می شوند، نسبت به سال های پیش بسیار بهبود یافته و تکریم ارباب رجوع در سازمان آرامستان مشهود است که این امر نشان از توجه سازمان به شرایط روحی خانواده متوفیان و احترام به آنهاست و قابل ستایش است.
 
شهردار کرج اضافه کرد: ارایه خدمات نوین به شهروندان در بهشت سکینه ضمن ایجاد رفاه بیشتر دغدغه خانواده های معزا را رفع می کند تا کمتر شاهد مراجعه شهروندان کرجی به دیگر شهرها جهت دریافت خدمات برای عزیزان متوفی باشند.
 
کمالی زاده، همچنین به اقدامات خوب سازمان آرامستان در خصوص اجرای پروژه هایی در زمینه درآمد از ارزش افزوده اشاره کرد و گفت: ایده های خلاقانه همچون ایجاد نیروگاه خورشیدی بر روی سایبان خودروها، از جمله این اقدامات است که به زودی شاهد بهره برداری از آن خواهیم بود.
 
وی افزود: همچنین ایده احداث باغ بهشت که امکانات بروز همچون سالن آمفی تئاتر، شبستان، رواق هایی با معماری ایرانی اسلامی و مقبره های خانوادگی را داراست و در دست طراحی است از ایده های خوبی است که فضاسازی مناسبی را متناسب با روحیه مراجعان انجام می دهد.
منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین