تاریخ انتشاردوشنبه ۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶
plusresetminus
حزب الله : رییس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اینکه هشت سال دفاع مقدس یادآور روزهایی است که ملت ایران با جان و دل از کشور خود حمایت و دفاع کردند، شهادت را شاهراهی به وسعت ایثار معنا کرد و گفت: در آن روزها فاصله خاک تا افلاک به اندازه میدان مین بود.
۰
کد مطلب : ۱۷۸۷۷۵
دفاع مقدس، رساترین واژه در قاموس ایستادگی ملت قهرمان ایران است
 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،عباس زارع در هشتاد و هشتمین جلسه رسمی شورای شهر کرج، گفت: دفاع مقدس، رساترین واژه در قاموس ایستادگی ملت قهرمان ایران است و حادثه تروریستی اهواز سند دیگری از مظلومیت مردم شریف این سرزمین است.
 
رییس شورای اسلامی شهر کرج ضمن عرض تسلیت به خانواده های داغدار این واقعه و ملت ایران، ادامه داد: دشمنان بدانند اتحاد ملت ایران پا برجاست و ما محکم و استوار بر عهدی که بستیم، نشستیم.
 
وی افزود: امروز هم مردم ایران ادامه دهنده راه کسانی هستند که برای سربلندی انقلاب از جان و مال خود گذشته و در جبه‌های نبرد حق علیه باطل قهرمانانه جنگیدند.
 
زارع ابراز کرد: مردم ایران محکم‌تر از قبل بر عهدی که با امام شهدا بسته‌اند ایستاده‌اند و اجازه نمی‌دهند دشمن به اهداف شوم خود برسد.
 
رییس شورای شهر کرج در بخش دیگری از صحبت های خود به بازگشایی مدارس اشاره کرد و گفت: من امروز در مدرسه استثنایی حاضر شدم و با توجه به اینکه حق سرویس این کودکان در شورای پنجم به تصویب رسیده اما اجرایی نشده است.
 
زارع با تاکید بر اینکه شهرداری باید به تامین هزینه ایاب و ذهاب دانش‌آموزان استثنایی کمک کند، اظهار کرد: تامین هزینه ایاب و ذهاب با توجه به شرایط اقتصادی موجود برای والدینی که فرزند عادی دارند سخت است چه برسد به کسانی که فرزند محصل شان از ناتوانی جسمی و ذهنی رنج می‌برد.
 
عضو شورای شهر کرج یادآور شد: در حال حاضر 17 مدرسه استثنایی با بیش از هزار دانش آموزی که از ناتوانی جسمی و ذهنی رنج می برند در کرج وجود دارد.
 
وی گفت: از شهرداری تقاضا می‌شود از منابعی که در اختیار دارد نسبت به تامین سرویس برای این دانش آموزان اقدام کند تا بخشی از مشکل این جامعه خاص برطرف شود.
 
منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین