تاریخ انتشاريکشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۲
plusresetminus
معاون برنامه ریزی شهرداری کرج خبر داد؛

کرج آی تی محور اداره خواهد شد

حزب الله : معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری کرج با اعلام اینکه شهر کرج در آینده ای نزدیک آی تی محور اداره خواهد شد، گفت: استفاده از سامانه پی وب در جهتِ افزایش کارایی ضروری است.
۰
کد مطلب : ۱۷۳۷۷۰
کرج آی تی محور اداره خواهد شد

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، علی اصغر کمالی زاده در مراسم رونمایی ز سامانه مدیریت پروژه صورت وضعیت الکترونیک (پی وب) اظهار کرد: دسترسی به سیستم جامع و بانک اطلاعاتی مهم ترین مولفه برای پیشبرد اهداف عالی یک مجموعه به شمار می رود.
معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری کرج با اعلام اینکه شهر کرج در آینده ای نزدیک آی تی محور اداره خواهد شد، گفت: استفاده از سامانه پی وب در جهتِ افزایش کارایی ضروری است.
به گزارش پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، علی اصغر کمالی زاده در مراسم رونمایی از سامانه مدیریت پروژه صورت وضعیت الکترونیک (پی وب) اظهار کرد: دسترسی به سیستم جامع و بانک اطلاعاتی مهم ترین مولفه برای پیشبرد اهداف عالی یک مجموعه به شمار می رود.
 
معاون برنامه ریزی شهرداری کرج با تاکید بر اینکه سامانه رسیدگی الکترونیکی به صورت وضعیت پیمانکاران، کمک شایانی به شفافیت اقدامات می کند، یادآور شد: این سامانه، بانک اطلاعات جامعی را در اختیار شهرداری ها قرار می دهد.
 
وی با اعلام اینکه تدوین بودجه به صورت شاخص محور و برنامه محور از مهم ترین مزایای این سامانه به شمار می رود، گفت: در هر صورت وضعیت بالغ بر 2 هزار برگ کاغذ مصرف می شود که این موضوع هزینه و زمان زیادی را به خود اختصاص می دهد.
 
کمالی زاده ثبت فرآیند اقدامات و قابلیتِ پایش امورات را مهم ترین مولفه این سامانه برشمرد و بیان کرد: بی شک راه اندازی این سامانه تسریع در عملکرد، کاهش مصرفِ کاغذ و اشتباهات فردی را به همراه خواهد داشت. 
 
این مسئول استفاده از سامانه پی وب در جهت افزایش کارایی اقدامات را الزامی دانست و گفت: باید تمام پروژه ها را در قالب یک اداره مدیریت کرد تا خروجی نرم افزار برای شاخص های مناسب، محاسبه و تحقق پذیر باشد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین