تاریخ انتشارسه شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳
plusresetminus
حزب الله : کانال تلگرام اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج همزمان با روز ارتباطات و روابط عمومی توسط این اداره کل راه اندازی شد.
۰
کد مطلب : ۱۱۳۸۷۵
کانال تلگرام مدیریت شهری راه اندازی شد



به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، ایجاد ارتباطات در جهان امروز، با توجه به همه گیری و گسترش فضای مجازی و ارتباطات الکترونیکی، به شدت نیازمند استفاده از ابزار به روز و تجهیزات مورد نیاز در این زمینه می باشد.

اگر روابط عمومی ها به عنوان پیشانی یک دستگاه و پل ارتباطی میان مردم و سازمان ها نتوانند خود را به این ابزار و امکانات تجهیز کنند، از سیل تحولات حوزه ارتباطات دور مانده و امکان پیوستگی و همراهی با مخاطبان شان را از دست می دهند که این به معنای شکست روابط عمومی خواهد بود.

شهرداری کرج با همین رویکرد، کوشیده است با نگرشی مثبت به سمت بهره گیری از فناوری های روز و امکانات دیجیتال روی بیاورد تا از این طریق امکان برقراری تعامل بهتر با شهروندان به منظور دستیابی به هدف شهروندمحوری را فراهم کند.

ایجاد پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، راه اندازی مجله خبری، روزنامه الکترونیک و رادیو اینترنتی بخشی از اقدامات این دستگاه با هدف نیل به همین هدف بود که البته کوشیده شده است با افزایش کارایی و بهبود محتوایی، سیر پیشرفت در عرصه ارتباطات را سرعت ببخشد.

افزوده شدن کانال تلگرام مجموعه مدیریت شهری با توجه به توسعه این اپلیکیشن در جامعه نیز در پی همین اقدامات صورت گرفته و از این پس شهروندان می توانند با عضویت در کانال مذکور، از آخرین اطلاعات و اخبار مرتبط با شهرداری و شورای اسلامی شهر کرج اطلاع حاصل کنند.

منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین