تاریخ انتشارشنبه ۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۷
plusresetminus
مراسم رونمایی آلبوم «طریق عشق» حاصل همکاری «محمدرضا شجریان» و «پرویز مشکاتیان» روز دوشنبه، پنجم مهرماه هم‌زمان با انتشارِ آن، در تالار وحدت تهران برگزار می‌شود.
۰
کد مطلب : ۱۲۳۴۷۸
آلبوم «طریق عشق» شجریان و مشکاتیان رونمایی می‌شود

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،  آلبوم موسیقی «طریق عشق» با همکاری گروه «عارف» و با اشعاری از حافظ، مولانا است که در سال 1989 در اروپا اجرا شده و توسط شرکت «ایران‌گام» منتشر می‌شود.

اعضای گروه «عارف» در این کنسرت را «پرویز مشکاتیان» ـ سرپرست گروه و نوازنده سنتور، «داریوش پیرنیاکان» نوازنده تار، «جمشید عندلیبی» نوازنده نی، «محمد فیروزی» نوازنده عود، «اردشیر کامکار» نوازنده کمانچه، «بیژن کامکار» نوازنده رباب و دف و «ارژنگ کامکار» نوازنده تنبک تشکیل می‌دهند. پیش درآمد فشاری (گل نوش) سنتور و آواز، چهار مضراب (دل انگیز) تار و آواز، تصنیف دل مجنون، نی و آواز، تصنیف (ساقی) و تصنیف جان جهان از جمله قطعاتِ این آلبوم است.

این مراسم ساعتِ ده و سی دقیقه صبح روز دوشنبه – پنجم مهرماه- در تالار وحدت تهران انجام خواهد شد. ورود برای عمومِ مردم آزاد است و علاقه‌مندان برای حضورِ افتخاری در این مراسم، می‌توانند جهت دریافتِ‌ کارت ورود عدد یک را به شماره‌ی  1000647374 پیامک کنند.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین