تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸
plusresetminus
حزب الله: دستیار و مشاور فرمانده معظم کل قوا گفت:سالی ۴۰هزار نیروی وظیفه تحت عنوان نیروی امریه به سازمان‌ها می‌روند و سالانه هم ۲هزار و۲۰۵ سرباز نخبه از بنیاد ملی نخبگان به نیروهای مسلح معرفی می‌شوند.
۰
کد مطلب : ۱۹۴۵۷۹
سالی ۲ هزار و ۲۰۵ سرباز نخبه به نیروهای مسلح معرفی می شود
 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سرلشکر یحیی صفوی دستیار و مشاور فرمانده معظم کل قوا صبح امروز در یازدهمین جشنواره علی اکبر (جشنواره جوان سرباز) که در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی برگزار شد اظهار کرد: جشنواره جوان سرباز هر سال برگزار می‌شود و سربازان مخترع نمونه و غیره از تمامی نیروهای مسلح برگزیده و از آنها تقدیر می‌شود.
 
وی افزود: نگاه فرمانده معظم کل قوا به خدمت سربازی یک نگاه تحولی است. مقام معظم رهبری خدمت سربازی را دوران رشد و تعالی جوانان که به عنوان کادرهای آینده وارد جامعه می‌شود، می‌دانند.
 
وی گفت: ۴۰۰ هزار نیروی وظیفه وارد خدمت وظیفه می‌شوند که از این تعداد بیش از ۱۵۰ هزار نفر تحصیلات دانشگاهی دارند.
 
سرلشکر صفوی ادامه داد: در سیل اخیر ده‌ها هزار نفر از سربازان به کمک مردم در استان‌های سیل زده شتافتند که از همین‌جا به آنها درود و سلام می‌دهم.
 
سرلشکر صفوی اظهار کرد: سالی ۴۰ هزار نیروی وظیفه تحت عنوان نیروی امریه به سازمان‌ها می‌روند و سالانه هم ۲ هزار و ۲۰۵ سرباز نخبه از بنیاد ملی نخبگان به نیروهای مسلح معرفی می‌شوند.
 
وی گفت: جوانان امروز ما بهتر از جوانان قدیم هستند، چون ما سکه‌های نیم پهلوی هستیم و شماها سکه‌های بهار آزادی هستیم.
 
سرلشکر صفوی تصریح کرد: ما می‌خواهیم قدرت اول منطقه در غرب آسیا از نظر دفاع، امنیت و غیره بشویم و با تلاش و کوشش شما جوانان این مهم شدنی است.
 
وی افزود: فلسفه خدمت و دوران سربازی فلسفه آمادگی و آمادگی برای جهاد است و در این دوران یاد می‌گیریم که در قالب گروهان، گردان، تیپ و لشکر یک کار دسته جمعی را با یک هدف مشخص انجام دهیم.
 
وی گفت: در ۵ سال اخیر ۵۵ هزار موضوع تحقیقی از سوی سربازان دانشگاهی در نیروهای مسلح انجام شده است.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین