تاریخ انتشارشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳
plusresetminus
حزب الله : قائم مقام شهردار کرج گفت: بودجه سال 97 مطابق با اسناد توسعه محلات و مبتنی بر بازدیدهای مدیران از سطح مناطق تدوین می شود.
۰
کد مطلب : ۱۵۷۰۲۰
بودجه سال 97 مطابق با اسناد توسعه محلات تدوین می شود
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، جلسه هماهنگی اجرای سومین طرح بهبود نگه داشت شهر روز جمعه 17 آذرماه در ساختمان منطقه 6 شهری کرج برگزار شد.
 
محمدکریم شفیعی در این جلسه تصریح کرد: سند توسعه محلات بر اساس نیازهای مردم و محلات در پی بازدیدهای مدیران از محلات، ملاقات های مردمی و درخواست های شهروندان تدوین می شود.
 
شفیعی گفت: بر این اساس بودجه سال آتی هر منطقه به صورت مشارکتی و مطابق با نیازهای محلات تنظیم خواهد شد.
 
وی با تاکید بر دستور اکید شهردار کرج مبنی بر محله محوری، ایجاد خانه های محلات را از ضرورت های اجرای این امر دانست و اذعان داشت: ضروری است خانه های محلات در هر منطقه به منظور ایجاد ارتباط بین شهروندان و مدیران به سرعت تاسیس شوند.
 
شفیعی، همچنین مساجد را محوری ترین اماکن موجود و مناسب برای حضور مدیران و دریافت دیدگاه ها و درخواست های مردمی دانست.
 
قائم مقام شهردار کرج خاطرنشان کرد: مدیران مناطق با حضور در مساجد هر محل و جمع آوری نظرات و دیدگاه های مردمی، اسناد توسعه محلات را تهیه خواهند کرد.
 
به گفته وی، با تجمیع این نظرات و بررسی نیازهای شهروندان، بودجه منطقه تعیین می شود.
 
این مسئول، چهارمین مرحله اجرای طرح بهبود نگه داشت شهر را جمعه آتی در منطقه 12 شهری کرج ذکر کرد و اظهار داشت: انتظار داریم با ادامه طرح و رسیدن مناطق به یک سطح استاندارد از لحاظ خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیک و عمران، آمادگی بیشتری برای گذران زمستانی آرام و بدون دغدغه داشته باشیم.
وی اضافه کرد: پس از این، طرح استقبال از بهار با نزدیک شدن ایام عید نوروز با کیفیت بهتر و مناسب تری به اجرا در خواهد آمد.
 
گفتنی است، جلسه اجرای طرح بهبود و نگهداشت شهر منطقه 6 کرج  با حضور مهندس محمد کریم شفیعی قائم مقام شهردار، محمد کاظم تفته مدیر منطقه 6 شهرداری، احد رسولی رئیس کمیسیون سرمایه گذاری و تامین منابع مالی شورای اسلامی شهر کرج، اکبر سلیم نژاد رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج، سید علی اکبر میر وکیلی معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری کرج، خسروزاده مدیرکل بازرسی، کمالی زاده معاون فنی و عمرانی، افضلی معاون حمل و نقل ترافیک و مدیران مناطق 10 گانه و برخی روسای سازمان های شهرداری کرج حضور یافتند.
منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین