تاریخ انتشاريکشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱
plusresetminus
حزب الله : فرمانده انتظامی استان البرز با تکذیب شایعه کشته شدن یکی از گروگانگیرها در حادثه ۴ مهرماه امسال از رهایی گروگان در کمتر از ۱۰ ساعت و دستگیری تمامی گروگانگیران بدون وقوع هیچ حادثه‌ای در کرج خبر داد.
۰
کد مطلب : ۱۵۲۹۲۶
رهایی گروگان در کمتر از ۱۰ ساعت و دستگیری تمامی گروگانگیران در کرج

 

 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سردار عباسعلی محمدیان با اشاره به تکذیب شایعه کشته شدن یکی از گروگانگیران در حادثه گروگانگیری «چهارم مهرماه» سال جاری، اظهار داشت: در پی دریافت یک فقره پرونده آدم ربایی از کلانتری 22 مهرشهر به پلیس آگاهی، بلافاصله تحقیقات اولیه از خانواده فرد ربوده شده آغاز شد.

فرمانده انتظامی استان البرز افزود: بر اساس اظهارات شاکی در ساعت 15 چهارم مهرماه سال جاری 3 نفر ناشناس با یک دستگاه خودرو پراید مشکی رنگ به درب منزل وی در منطقه آق تپه، مراجعه و پس از این که ادعا کردند با پسر وی یک قرار کاری دارند، فرزندش را با توسل به زور و ارعاب سوار خودرو کرده و به سرعت متواری شدند.

محمدیان افزود: متهمان پس از گذشت 2 ساعت از زمان آدم ربایی با مادر فرد ربوده شده تماس گرفته و ضمن تهدید درباره عدم اطلاع به پلیس از وی می‌خواهند، چنانچه خواهان آزادی فرزندشان هستند مبلغ 450 میلیون ریال به آدرس مورد نظر ارسال کنند.

وی با اشاره به اینکه با توجه به اهمیت موضوع، کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی بلافاصله وارد عمل شدند، بیان کرد: پس از راهنمایی و توجیه کامل خانواده ربوده شده از طریق پدر وی با ربایندگان تماس گرفته و پس از جلب اعتماد آن‌ها، اقدامات اطلاعاتی، درباره  شناسایی آدم ربایان و انگیزه آن‌ها صورت گرفت.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان انیکه در پی اقدامات اطلاعاتی ماموران، محرز شد که متهمان به علت اختلاف مالی در خرید و فروش مواد مخدر اقدام به آدم ربایی کرده و فرد ربوده شده را به منطقه کمالشهر کرج منتقل کرده‌اند، ادامه داد: بلافاصله چندین اکیپ عملیاتی به صورت نامحسوس به محل اعزام شده و پس از ساعاتی تحت نظر قرار دادن مخفیگاه متهمان، یک دستگاه خودرو روآ با 3 سرنشین را که در حال خروج از منزل بودند در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

محمدیان با بیان این که با تلاش ماموران پلیس آگاهی، فرد ربوده شده که به صورت دست و پا بسته در داخل صندوق عقب خودرو محبوس شده بود در کمتر از 10 ساعت و در سلامت کامل آزاد شد، گفت: متهمان که دارای 9 فقره سابقه کیفری در حمل مواد مخدر و سرقت هستند به صراحت به جرم خود مبنی بر آدم ربایی در ازای دریافت طلبشان از فرد ربوده شده اقرار کرده و پس از تشکیل پرونده با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین