تاریخ انتشارپنجشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۲
plusresetminus
حزب الله : روزنامه "وال استریت ژورنال" با اشاره به آگهی فروش این آپارتمان از سوی شاهزاده سعودی می نویسد:" استیون اتیسر" یکی از وکلای دخیل در این پرونده شکایت از اظهارنظر بیشتر درباره آن خودداری کرده است. همچنین دسترسی به شاهزاده سعودی نیز برای پاسخگویی امکانپذیر نبوده است."
۰
کد مطلب : ۷۷۶۱۲
فروش ۴۸.۵ میلیون دلاری آپارتمان شاهزاده سعودی/تصاویر
 به گزارش شبکه خبری حزب الله ،روزنامه "وال استریت ژورنال" با اشاره به آگهی فروش این آپارتمان از سوی شاهزاده سعودی می نویسد:" استیون اتیسر" یکی از وکلای دخیل در این پرونده شکایت از اظهارنظر بیشتر درباره آن خودداری کرده است. همچنین دسترسی به شاهزاده سعودی نیز برای پاسخگویی امکانپذیر نبوده است." 
 
این روزنامه امریکایی در ادامه با اشاره به ویژگی‌های منحصر به فرد این آپارتمان می نویسد: "آپارتمان مذکور در "هریتیج" در "ترامپ پلیس" واقع شده است و آپارتمانی چهارخوابه با چهار حمام است که با ادغام در شش واحد کوچکتر در طبقات پنجم، ششم و هفتم یک ساختمان 31 طبقه ای واقع شده است. از دیگر ویژگی‌های این آپارتمان ضدگلوله‌بودن فضای سه اتاق آن و پنجره‌ها و وجود باشگاه بدنسازی، اتاق بیلیارد، سالن آرایشگاه و یک اتاق نشیمن 60 فوتی مشرف به رودخانه است." 
  
وال استریت ژورنال وجود جکوزی شش نفره  و باری برای سرو سوشی و غذاهای ژاپنی به همراه تراسی رو به فضای باز را از دیگر ویژگی های این آپارتمان می داند.
 
 
 
 
 
منبع : خرداد
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین