تاریخ انتشارسه شنبه ۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵
plusresetminus
حزب الله : جانشین فرمانده انتظامی استان البرز از دستگیری سارقان موبایل فروشی‌ها در کرج خبر داد.
۰
کد مطلب : ۱۷۸۹۲۸
دستگیری سارقان موبایل در کرج/اعتراف به سرقت ۴۲ گوشی

 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سردار سید جعفر حسینی، اظهار کرد: در پی دریافت یک فقره پرونده سرقت مغازه از کلانتری ۳۱ کوی کارمندان به پلیس آگاهی، پیگیری موضوع در دستور کار مأموران اداره عملیات ویژه این پلیس قرار گرفت.
 
وی در ادامه افزود: در تحقیقات اولیه مأموران محرز شد که سارق یا سارقان از طریق دریچه کولر وارد مغازه شده و اقدام به سرقت ۴۲ دستگاه گوشی تلفن همراه، و ۲۰۰ عدد لوازم جانبی تلفن کرده‌اند.
 
جانشین فرمانده انتظامی استان البرز تأکید کرد: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی شماره سریال گوشی‌های مسروقه تعدادی از افرادی که از گوشی‌های موردنظر استفاده می‌کردند را شناسایی و جهت تحقیقات تکمیلی به این پلیس دعوت کردند.
 
سردار حسینی تصریح کرد: یکی از دارندگان گوشی سرقتی اذعان داشته که جهت خرید گوشی تلفن همراه به موبایل فروشی مراجعه و در آنجا زنی حدوداً ۲۸ ساله را مشاهده می‌کند که قصد دارد تعداد زیادی کارتن حاوی گوشی تلفن همراه پلمپ شده را به قیمت پایین‌تر از بازار به فروش برساند بنابراین کالای موردنیاز خود را از او خریداری و مبلغ آن را به‌حساب وی واریز می‌کند.
 
وی خاطرنشان کرد: طی استعلام از شماره‌حساب بانکی فروشنده گوشی‌های سرقتی، نامبرده شناسایی و در حسن‌آباد کرج دستگیر شد.
 
جانشین فرمانده انتظامی استان البرز اضافه کرد: متهم دستگیرشده در بازجویی‌های مأموران اعتراف کرد که با کمک همدستش از مغازه موبایل فروشی سرقت کرده و اموال مسروقه را به یک مال‌خر فروخته و مبلغ آن رابین خودشان تقسیم کرده‌اند.
 
سردار حسینی افزود: با تلاش مأموران، مال‌خر نیز دستگیر و به همراه دو سارق دیگر پس از تشکیل پرونده، تحویل مراجع قضائی شده و ازآنجا با قرار وثیقه قانونی روانه زندان شدند.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین