تاریخ انتشارچهارشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰
plusresetminus
حزب الله: در درگاه اینترنتی، نحوه اطلاع متقاضیان از نتیجه بررسی و بازنگری در وضعیت دریافت بسته حمایتی آنان اعلام شده است.
۰
کد مطلب : ۱۹۰۸۶۱
متقاضیان بسته حمایتی به این سایت مراجعه کنند /لینک
 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،از سازمان تامین اجتماعی،سازمان تامین اجتماعی، درگاه اینترنتی به آدرس https://di.tamin.ir/sabadkalaرا برای آگاهی متقاضیان از جمله بیمه شدگان تامین اجتماعی از نتیجه بررسی وضعیت دریافت بسته حمایتی دولت اعلام کرد.
 
 به همین منظور در درگاه اینترنتی، نحوه اطلاع متقاضیان از نتیجه بررسی و بازنگری در وضعیت دریافت بسته حمایتی آنان اعلام شده است.
 
بر اساس اعلام دفتر راهبری سیستم های این سازمان، افرادی که طی هفته های گذشته درخواست بازنگری در وضعیت دریافت سبد حمایتی کالا کرده اند و از طریق کدهای دستوری #8*1420* و #8*142* اقدام به ثبت نام برای بررسی وضعیت دریافتی سبد حمایتی خود کرده اند، از امروز می توانند با ورود به سایت https://di.tamin.ir/sabadkala و وارد کردن کد ملی و شماره موبایل سرپرست خانوار که با آن ثبت نام کرده اند، از نتیجه بررسی وضعیت پرونده و وضعیت دریافت سبد کالای خود اطلاع یابند.
 
رحیم اردلان معاون اداری و مالی سازمان تامین اجتماعی نیز پیشتر در گفت و گو با ایرنا گفته بود که هزار و 975 میلیارد تومان در قالب بسته حمایتی به بازنشستگان و بیمه شدگان تامین اجتماعی پرداخت شده که هزار و 450 میلیارد تومان از این مبلغ به بیمه شدگان و 525 میلیارد تومان به بازنشستگان در مرحله اول اختصاص یافته است.
 
وی با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی اطلاعات آماری 13 میلیون و 800 هزار بیمه شده را در اختیار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار داده است، اظهار داشت: در نهایت از طریق سازمان هدفمندی یارانه و طبق آنچه که به ما اعلام کردند، 6 میلیون و 150 هزار نفر مشمول دریافت این بسته حمایتی شدند.
منبع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین