تاریخ انتشاردوشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲
plusresetminus
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران :

استانداردهای محیط زیستی برای سایپا اهمیت ویژه ای دارد

حزب الله : مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران ضمن بازدید از غرفه سایپا و فعالیت های محیط زیستی این گروه خودروساز گفت: حجم فعالیت ها نشان دهنده این است که سایپا برنامه جامعی برای کاهش آلودگی هوا و آب در دست اجرا دارد و استانداردهای محیط زیستی برای سایپا از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
۰
کد مطلب : ۱۳۵۶۶۴
استانداردهای محیط زیستی برای سایپا اهمیت ویژه ای دارد
 
 
 
  

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، ناصر مهردادی مدیر کل حفاظت محیط زیست استان تهران، گفت: با توجه به پیگیری های تخصصی اداره محیط زیست گروه سایپا و رصد کردن این فعالیت ها توسط سازمان حفاظت محیط زیست، گروه سایپا می تواند به اهداف و نتایج مورد انتظار براساس جدول زمان بندی دست یابد.

مهردادی گفت:سایپا برنامه جامعی برای کاهش آلودگی هوا و آب در دست اجرا دارد و استانداردهای محیط زیستی برای سایپا از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
وی افزود: خوشبختانه سایپا در زمینه فرهنگ سازی در بین دانش آموزان با همکاری قطب کشوری محیط زیست و توسعه پایدار وزارت آموزش و پرورش فعالیت خوبی را در نمایشگاه محیط زیست آغاز کرده است که جای تقدیر دارد.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان تهران تصریح کرد: سایپا در زمینه فرهنگسازی و بحث مسئولیت های اجتماعی در حوزه ورزش تلاش های خوبی را انجام داده و در حال انجام است و در حوزه ورزش قهرمانی و فوتبال، تیم های خوبی در سایپا فعالیت می کنند.
وی ضمن اشاره به ارتباط و تعامل بسیار موثر گروه سایپا با سازمان حفاظت محیط زیست تاکید کرد: این تعامل و ارتباط خوب دوسویه نشان دهنده اهمیت محیط زیست در سایپا و دلسوزی و جدیت همکاران سایپا و محیط زیست است که ضمن تقدیر از تلاش های صورت گرفته در زمینه مسایل محیط زیستی، موفقیت کامل در این مسیر را برای سایپا آرزو دارم.

منبع : سایپا نیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین