تاریخ انتشارپنجشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶
plusresetminus
حزب الله : سرپرست شهرداری کرج گفت که به معاونت خدمات شهری و معاونت فنی و عمرانی دستور داده شده تا از زیرگذرها بازدیدو اصلاحاتِ مورد نیاز انجام شود.
۰
کد مطلب : ۱۶۹۳۶۰
تمهیدات لازم برای جمع آوری آب های سطحی اندیشیده شده است
 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمدرضا احمدی نژاد با اشاره به بارش شدید بارانِ روز گذشته در در کرج، با بیان اینکه تمهیدات لازم برای جمع آوری آب های سطحی از طریق ایجاد همکاری و ارتباط حوزه های خدمات شهری، فنی و عمرانی همچنین اداره آب و فاضلاب اندیشیده شده است، اظهار کرد: امید است با اقدامات تخصصی و توسعه شبکه یِ جمع آوری فاضلاب شهری و جلوگیری از ورود فاضلاب به شبکه آب های سطحی از مشکلات پیش آمده جلوگیری کرد.
 
وی با تاکید بر اینکه بحث کلکتور آب های سطحی؛ هدایت، دفع و جذب آن ها از سال های گذشته در دستور کار شهرداری قرار گرفته است، افزود: از سال ۹۵ طرح جامع و مدونی در خصوص این موضوع تهیه شد که به سببِ پراکندگی پیگیری ها این طرح به سر انجام نرسید.
 
 به گفته سرپرست شهرداری کرج، کلکتور آب های سطحی از شمال شرقی شهر شروع و تا جنوب غربی هدایت می شود که در این مسیر قسمت عمده ای از عملیات لوله گذاری جاده قزلحصار انجام شده و با توافق اداره کل زندان های استان البرز بیش از 2 کیلومتر این مسیر نیز رفع معارض خواهد شد.
 
وی با تاکید بر اینکه با انجام این کار مشکلات آب گرفتگی در جاده های قزلحصار، سهرابیه و کیانمهر برطرف خواهد شد، تصریح کرد: در خصوص بدنه اصلی کلکتور شهری، لوله دو هزارِ خیابان شهید بهشتی به بهره برداری و کلکتورِ خیابان های جمهوری و ماهان به خیابان شهید بهشتی متصل خواهد شد.
 
احمدی نژاد با بیان اینکه کلکتور اصلی شهر به عنوان ستوان فقراتِ هدایت آب های سطحی از لوله 2 هزار ساخته شده که در حد فاصل میدان سپاه تا تقاطع حصارک (در مسیر خیابان شهید بهشتی) قرار دارد، اظهار کرد:  کلکتور خیابان استقلال و سیل برگردان شهرکِ رسالت در دست انجام است که تا پایان سال جاری به اتمام خواهد رسید.
 
وی در بخش دیگری از صحبت های خود به موضوع آب گرفتگی زیر گذرها و معابر اصلی شهر در بارندگی شب گذشته اشاره کرد و گفت: در خصوص رفع مشکل آب گرفتگی و هدایت آب های سطحی زیر گذر آیت الله هاشمی رفسنجانی موضوعاتی که باید به انجام برسد به پیمانکار ابلاغ شد.
 
احمدی نژاد با اشاره به اینکه مشکل میدان سپاه با اصلاح رو سازی محور جمهوری و بهره برداری کلکتور ضلع غربی تقاطع برطرف خواهد شد، ادامه داد: به معاونت خدمات شهری و معاونت فنی و عمرانی دستور داده شده از زیرگذرها بازدید و اصلاحات مورد نیاز انجام شود.
منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین