تاریخ انتشارشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۷
plusresetminus
حزب الله : سرپرست سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرج از تصویب لایحه فاینانس در شورای اسلامی شهر خبر داد و افزود: در قالب تسهیلات خارجی، یک میلیارد و 950 میلیون یوآن به پروژه قطارشهری تزریق می شود.
۰
کد مطلب : ۱۷۶۰۶۵
یک میلیارد و 950 میلیون "یوآن" به پروژه قطار شهری کرج تزریق می شود/ 13 سال برای تامین بودجه قطار شهری تلاشی نشد

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،علی اصغر صلواتی با اشاره به اینکه فاینانس بر اساس مصوبه شورای عالی اقتصاد تعیین شده است، گفت: با توجه به تحریم ها و وضع اقتصادی موجود، فاینانس بهترین راه حل برای تامین بودجه قطار شهری بود که در دستور کار قرار گرفت و اجرایی شد.
 
وی با اشاره به اینکه برای اتمام پروژه مترو برنامه تدوین شده تهیه شده است، اظهار داشت: تمام اهداف این پروژه و تمامی راه کارهایی که ممکن است به کارِ سازمان بیاید در این سناریو پیش بینی شده است.
 
سرپرست سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرج، بیان کرد: متاسفانه طی 13 سال گذشته تلاشی برای تامین بودجه قطارشهری کرج صورت نگرفته است، این در حالی است که طی این سال ها 26 هزار میلیارد تومان چرخش مالی در شهرداری داشتیم و بودجه مورد نیاز قطارشهری تنها سه هزار میلیارد بوده است!
 
صلواتی افزود: در این شرایط اقتصادی دیگر نمی توان به راحتی سه هزار میلیارد تومان را از طریق تسهیلات داخلی به دست آورد و طبق کارشناسی ها و مطالعات صورت گرفته در حال حاضر تنها مسیری که می تواند قطارشهری را از این بن بست خارج کند، استفاده از تسهیلات خارجی است.
 
وی با اشاره به اینکه خوشبختانه لایحه فاینانس پس از ارسال به شورا با حمایت اعضا روبرو و تصویب شد، گفت: به نظر می رسد نگاه شورای پنجم به تکمیل این پروژه مثبت است و رویای داشتن مترو برای مردم کرج دور از ذهن نخواهد بود.
منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین