تاریخ انتشاردوشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۴
plusresetminus
حزب الله : در جلسه شورای شهر کرج مطرح شد که برنامه‌های گزینه‌های شهرداری کرج یکشنبه هفته آینده بررسی می‌شود.
۰
کد مطلب : ۱۷۳۳۶۵
برنامه‌های گزینه‌های شهرداری کرج هفته آینده بررسی می‌شود
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، سارا دشتگرد امروز در جلسه شورای شهر کرج که در صحن علنی شورا برگزار شد، اظهار داشت: در ارتباط با 3 دستگاه "ون" که قرار بود سال گذشته در اختیار کودکان کار و خیابانی اختصاص یابد چرا تا کنون شهرداری کرج اقدامی انجام نداده است.
 
زارع دیگر عضو شورای شهر کرج با اشاره به قطع برق و آب که در این مدت سبب بروز مشکلات فراوانی در سطح شهر شده است، عنوان کرد: من خود به شخصه چند بار با شماره تلفن قطعی اداره برق تماس گرفتم تا جویای مشکل قطعی برق در شهر شوم ولی متاسفانه تا کنون هیچ پاسخی از آنها در این رابطه دریافت نکرده‌ام.
 
خستو سخنگوی شورای شهر کرج در ارتباط با تابلوهای LED  که در سر درب بیشتر مغازه های شهر است، گفت: به نظر من تمام مغازه‌ها و صنف‌هایی که برای دیده شدن مغازه های خود از چنین تابلوهایی استفاده می کنند باید در چنین شرایطی این تالوها را خاموش کنند و حتی تمام فروشگاه‌های بزرگ شهر که برای نمایان کردن محصولات خود در اوج مصرف انرژی از نورانی کردن مغازه خود جلب مشتری می‌کنند باید در چنین شرایطی  به کاهش مصرف برق کمک کنند.
 
در این جلسه با پیشنهاد اعضای شورای شهر و رئیس شورا، بررسی انتخاب شهردار کرج به روز یکشنبه بعد در دو نوبت صبح و بعدازظهر موکول شد.
 
با رای اعضای شورای شهر یکشنبه صبح ساعت 8.30 تا 11 دو نامزد شهرداری کرج علی ترکاشوند و محمدرضا احمدی‌نژاد برای اعلام برنامه های خود در صحن علنی شورا حاضر می‌شوند و در نوبت بعد از ظهر از ساعت 2 تا 4.30 دو گزینه دیگر یعنی فرج‌الله ایلیات و مقدسی‌زاده برای اعلام برنامه های خود در جلسه  فوق العاده شورای شهر حاضر می‌شوند.
 
رئیس شورای شهر در این جلسه اعلام کرد: غیبت هرکدام از کاندیدا های شهرداری کرج در دو نوبت جلسه شورای شهر در روز یکشنبه به معنی انصراف محسوب می‌شود.
 
 در این جلسه فریده بزنی بیرانوند عضو دیگر شورای شهر کرج  با اشاره به ساخت و سازهای غیر مجاز در شهر گفت: در چهار راه مصباح و شهرک ابریشم نخاله‌های ساختمانی سبب نازیبا شدن چهره شهر شده و شهرداری کرج باید با بررسی‌های لازم از این امر جلوگیری کند.
 
از دیگر لوایح امروز در صحن علنی شورا اختصاص 110 میلیون تومان به 11 نفر از خانواده شهدای حرم بود که به دلیل درست نبودن لایحه از طرف شهرداری و مشخص نکردن درست آن از ردیف بودجه این لایحه به شهرداری کرج عودت داده شد.
 
وحیدی عضو دیگر شورای شهر کرج در این جلسه با اعتراض به لوایح فرستاده شده از طرف شهرداری  به شورا گفت: شهرداری کرج باید لوایح را درست به شورا ارائه دهد و وقت مردم و اعضای شورا را با لوایح ناقص خود نگیرد.
 
وی ادامه داد: ما باید بدانیم شهر در حال حاضر در شرایط بحرانی است و ممکن است حتی در چند ماه آینده برای تامین هزینه‌های خود هم دچار مشکل شویم.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین