تاریخ انتشارسه شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۵
plusresetminus
حزب الله : مهاجم پرتغالی کهکشانی‌ها برای تلافی «هو» شدنش از سوی هواداران این تیم صرفاً به تکان دادن سر و دستش بسنده نکرده بود.
۰
کد مطلب : ۱۳۳۳۶۹
فحاشی رونالدو به هواداران رئال مادرید + عکس

 

 

 

  به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،نشریه مارکا نوشته که کریستیانو رونالدو در شب پیروزی 3 بر صفر تیمش برابر سوسیه‌داد در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به هواداران رئال مادرید فحاشی کرده است.

هواداران رئال در نیمه نخست بازی و بخش‌هایی از نیمه دوم سه بازیکن تیم‌شان که در این اواخر عملکردی ضعیف داشته‌اند، کریستیانو رونالدو، کریم بنزما و دانیلو را «هو» کردند و این روند آن‌قدر ادامه داشت که رونالدو از کوره در رفت و مجبور شد واکنش نشان دهد.

دوربین‌های شبکه دپورتس کواتروی اسپانیا تصاویری را از رونالدو در جریان این بازی ضبط کرده‌اند که او را در حال مقابله به مثل با هواداران رئال مادرید نشان می‌دهد. این اپیزود در دقیقه 23 بازی رخ داد زمانی که او توپ را لو داد و صدای هو و سوت هواداران رئال مادرید دو چندان شد.

رونالدو هم رو به آن بخش از سکوها که او را هو می‌کردند، برگشت و به زبان اسپانیایی به هواداران مستقر در آن بخش دشنامی رکیک داد. آن اما تنها موردی نبود که رونالدو چنین حرکتی انجام داد. رونالدو دقایق بعد به همان گروه از هواداران دشنامی دیگر داد و این بار به زبان پرتغالی و آن زمان بود که سرخیو راموس، کاپیتان کهکشانی‌ها آمد تا او را آرام کند.

هواداران رئال مادرید که از ابتدای مسابقه سوهان روح رونالدو شده بودند، بعد از گلزنی ستاره پرتغالی‌شان او را تشویق کردند.

منبع : خبرگزاری تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین