تاریخ انتشارشنبه ۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱
plusresetminus
با اجرای طرح بهبود و نگه داشت شهر؛

سهم مشکلات و معضلات شهری در کرج کم می شود

حزب الله : با اجرای طرح " بهبود و نگهداشت شهر " مشکلات و معضلات شهری در کرج کاهش می یابد.
۰
کد مطلب : ۱۵۶۰۸۵
سهم مشکلات و معضلات شهری در کرج کم می شود
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،این طرح از ساعات ابتدایی صبح روز جاری با حضور دکتر اصغر نصیری شهردار کرج، مهندس محمد کریم شفیعی قائم مقام شهردار و سید محمدجواد حسینی مدیر منطقه 5، رسول خسروزاده مدیرکل بازرسی شهرداری کرج و با همکاری نیروهای ده گانه شهرداری در منطقه 5 اجرا شد.
 
شهردار کرج با بیان اینکه " طرح بهبود و نگهداشت شهر " برنامه ای هدفمند است، گفت: ارتقای کیفی زندگی، افزایش رضایتمندی شهروندان، اثربخشی و ارتقای کارآمدی فعالیت های مدیریت شهری محور اجرای این طرح است.
 
نصیری افزود: مبنای اجرای طرح بهبود و نگه داشت شهر علاوه بر انجام اقدامات کارشناسی، شناخت مشکلات و رصد نیازهای محلات همچنین بهره مندی از همه ظرفیت های موجود در سطح مناطق و بسیج امکانات برای رفع مسائل پیگیری شده در مناطق ده گانه کرج است. به این صورت که پس از نیاز سنجی مشکلات در یک منطقه، امکانات برای حل و فصل آن از همه مناطق پیش بینی می شود.
 
وی، هرس درختان، رسیدگی به فضای سبز، لگه گیری آسفالت خیابان ها و معابر شهری، پاکسازی جداول، پر رنگ کردن خط کشی های مخصوص عبور عابرین پیاده را از جمله اقداماتی خواند که در اجرای این عملیات به آن پرداخته می شود.
 
شهردار کرج  گفت: خدمات ارائه شده توسط شهرداری در بخش های مختلف و بر اساس گزارشات مردمی در سطح هر منطقه پیگیری می شود.
 
نصیری افزود: در اجرای طرح نگهداشت شهر سعی بر این است که رسالت شهرداری در امر خدمت رسانی و رفع نیازهای شهروندی به خوبی ادا شود. اگر این اقدامات به درستی در سطح مناطق شهری انجام شود، رضایت مردم حاصل خواهد شد.
 
گفتنی است، مطالبت مردمی ثبت شده در سامانه 137 مبنای اجرای طرح  طرح بهبود و نگه داشت شهر است.
منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین