تاریخ انتشارپنجشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵
plusresetminus
حزب الله : اولین جلسه ستاد استقبال از بهار منطقه 4 به منظور برنامه ریزی جهت آماده سازی فضای منطقه در آستانه ایام نوروز با حضور مسئولین منطقه برگزار شد.
۰
کد مطلب : ۱۶۳۰۸۷
منطقه 4 کرج به استقبال بهار رفت
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،اولین جلسه ستاد استقبال از بهار 97 با حضور مدیر منطقه 4، معاون های مالی و اقتصادی، عمران و امور ترافیک، خدمات شهری، مسئول فضای سبز، رئیس اداره ترافیک و جمعی از مسئولین و پرسنل منطقه 4 شهرداری کرج برگزار شد.
 
در این جلسه، ضمن ارائه دستورکار معاونت های اجرایی، رئیس اداره حمل و نقل و ترافیک، مسئولین واحدهای فضای سبز و زیباسازی، حاضرین در جلسه توضیحاتی را در مورد وظایف خود بیان کردند.
 
امیرحسین کاظمینی در این جلسه اظهار داشت: جلسه ستاد استقبال از بهار به منظور برنامه ریزی جهت خدمت رسانی به شهروندان در ایام نوروز و آماده سازی فضای منطقه برای استقبال از بهار برگزار شد.
 
وی عنوان کرد: در راستای طرح استقبال از بهار، لکه گیری معابر درجه یک و دو، همسطح سازی دریچه ها و ترمیم پیاده روها توسط اداره عمران و بهسازی تجهیزات ترافیکی توسط اداره ترافیک صورت می گیرد.
 
مدیر منطقه 4 شهرداری کرج با تاکید بر انجام وظایف به نحو مطلوب و ارائه بهترین خدمات به شهروندان افزود: از دیگر اقدامات پیش بینی شده این منطقه می توان به رنگ آمیزی جداول، جداره ها، سلط های زباله، مکانیزه و ...، بازپیرایی فضای سبز و خدمت رسانی به شهروندان از سوی واحدهای زیباسازی، فضای سبز و خدمات شهری اشاره کرد.
منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین