تاریخ انتشاريکشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴
plusresetminus
حزب الله : مدیر منطقه 6 شهرداری کرج گفت: پرداخت عوارض به عنوان یکی از درآمدهای پایدار شهرداری، تاثیر به ‌سزایی در توسعه زیرساخت های شهری و ارائه‌ی خدمات بهتر از سوی این شهرداری به شهروندان دارد.
۰
کد مطلب : ۱۴۳۳۸۶
پرداخت عوارض ارتباط مستقیم با توسعه زیرساخت های شهری دارد / توزیع بیش از 14 هزار فیش عوارض نوسازی

 


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،علی سلطانی مقدم در گفتگو با خبرنگار  پرداخت به ‌موقع عوارض را گامی موثر در راستای پیشبرد اهداف مدیریت شهری دانست و گفت: پرداخت عوارض به عنوان یکی از درآمدهای پایدار شهرداری، تاثیر به ‌سزایی در توسعه زیرساخت های شهری و ارایه‌ی خدمات بهتر از سوی این سازمان به شهروندان دارد.

سلطانی مقدم بیان کرد: در راستای تحقق درآمدهای پایدار همچنین ردیف های پیش بینی شده در بودجه سال جاری، بیش از 14 هزار فیش عوارض نوسازی توسط شهرداری  منطقه 4 کرج توزیع شد.

وی در ادامه عنوان کرد: با توجه به رشد و توسعه شهری و طبق برنامه ریزی انجام شده، در صدد هستیم تا درآمدهای حاصل از وصول این عوارض برای تسریع در ارتقاء کمی و کیفی خدمات رسانی به شهروندان استفاده شود.

این مسئول اظهار داشت: آماده سازی و انتشار عوارض نوسازی به منظور اجرای قانون نوسازی و عمران شهری صورت گرفته است که تا  امروز آمار قابل توجهی فیش، با مشارکت شهروندان وصول شده است.

مدیر منطقه 6 شهرداری کرج اظهار امیدواری کرد: تداوم همکاری شهروندان همچنان ادامه یافته تا شهری بهتر از پیش و مملو از امکانات رفاهی داشته باشیم.

منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین